Gå til innhold

Nhd/Føler meg styrt av behandler.

Anbefalte innlegg

Gjest flyvende elefant

Behandler mener jeg må bryte ut av forholdet jeg er i.

H*n sier at jeg må gjøre dette nå for å unngå å skade samboeren min.

Jeg er selv ganske ambivalent til forholdet,men er oppriktig glad i vedkommende.

Hardt å høre at jeg er en stor belastning for et menneske jeg er så glad i.

Hvordan kan behandler vurdere dette tilfelle uten å ha møtt min samboer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320236-nhdf%C3%B8ler-meg-styrt-av-behandler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TwoFrontTeeth

For meg høres ikke det der helt bra ut, men vil si at det virker ikke til at behandleren din er den eneste.

Jeg fikk høre noe av det samme- men da at h*n ikke var bra for meg og min psyke. Det var da min behandler på vop, fastlege, hjemmetjeneste og en annen offentlig instans. Og oppmuntret meg ift.min psyke at jeg ville bli mye mer stabil om jeg brøt ut av samboerskapet. Men det er jo noen av den type behandlere og da-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...