Gå til innhold

NHD og andre - er han psykopat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er psykopat.

Hun trenger en person som kan følge henne til politiet. En som er norsk, som er tydelig og som klart gir inntrykk av at saken ikke får koke bort i kålen. Politiet har vansker med disse typene da de er under press fra organisasjoner som i media hevder at dette er rasisme.

Hun er er voldsoffer og har krav på bistandsadvoket. Jeg tror det er veien å gå.

Hun selv er norsk, men det er han som er Afrikaner.

Jeg har lite peiling på dette, men hvordan søker man om bistandsadvokat? Og betaler man for dette selv? Hun er alenemor og naturligvis ikke noe hjelp fra han så hun har ikke all verden å bruke på dyre advokater, desverre.

Synes hun skal be om en rådgivningssamtale på krisesenteret. De kjenner også til lokale forhold og vet hvilke advokater som er dyktige på dette området osv.

Ja det er nok lurt. Skal rådet henne til å gjøre det. Takk.

Jeg tror ikke hun kan gjøre så mye dessverre. Men hun behøver ikke å åpne døra når han kommer. La ham stå utenfor å bråke så naboene ringer politiet i steden for at hun ringer. Politiet gir beskjed videre til barnevernet hvis det er bråk i en leilighet når det er unger tilstedet.

Nei hun åpner ikke lenger. Men han oppsøker henne om hun f.eks er på et kjøpesenter (følger etter henne), han ringer henne 500 ganger om hun ikke tar tlf osv. Han får som sagt ikke lenger komme inn i leiligheten men noen ganger blir hun så redd for hva han kan finne på at hun gir seg likevel og spiller med for å holde han rolig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...