Gå til innhold

Fremdeles jomfru

Gjest AllOtherNicksTaken

Anbefalte innlegg

Gjest AllOtherNicksTaken

Jeg er en mann i midten av 40-årene, og har et problem som jeg har inntrykk av at jeg er omtrent den eneste som har for en person i min alder: Jeg har aldri hatt et forhold! Jeg har aldri hatt sex! Jeg har ikke engang kysset noen! Man hører ofte at det viktigste i livet er sex og kjærlighet. Overalt hører og leser man om det, enten det er positivt eller fordi folk har problemer relatert til sex og samliv. Men enten det omtales positivt eller negativt, så er det underforstått at sex og samliv, det er noe alle har. Alle untatt meg. Hvorfor er det slik: Jeg har aldri vært særlig sosialt begavet, og synes det er vanskelig å forstå følelser. Føler aldri stor sorg eller lykke. Som regel synes jeg sosiale situasjoner kan være anstrengende. Vanskelig å vite hva man skal si osv. Så følgelig er det ikke ofte jeg treffer nye mennesker. Om jeg så gjør prøver jeg å vise interesse ved å stille spørsmål osv., men det er sjelden jeg blir vist interesse tilbake. Resultatet er altså at jeg har vanskelig for å få venner, aldri vært i nærheten av å komme i nær kontakt med en jente, langt mindre å innlede et forhold. For ordens skyld; jeg er ikke homofil. Dette er problemer som konstant surrer rundt i hodet på meg, og har gjort det i mange år. Har et godt liv ellers med god helse, jobb, osv., men jeg synes livet ofte er tungt og ensomt. Kort sagt; uten farger. Uten gleden over livet. Nesten hele livet har jeg håpet at noe skulle skje rundt neste sving – dvs. ved flytting eller jobbskifte e.l. – men aldri har ”den store endringen” skjedd. Så fremdeles er det som om det er en glassvegg mellom meg og livet: Jeg kan se det, men ikke nå det. Nå føler jeg liksom at jeg har passert siste sving. Føler en viss bitterher over alt jeg har gått glipp av, og at alderen er i ferd med å løpe fra meg. Det aner meg at det er kun opp til meg selv å gjøre noe med dette. Men jeg aner ikke hvordan. Jeg tipper rådet deres vil være at jeg bør oppsøke psykolog. Har prøvd, men problemet med det er at jeg bor i utlandet og ikke lykkes pga. språkproblemer. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Vil derfor setter svært stor pris på å høre om dere har noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320258-fremdeles-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -hemmelig........nemmelig

Det kan være vanskelig hvis man først har kommet inn i en sånn tralt og komme ut av den.

Hva med å oppsøke en litt finere prostituert? Jeg gjorde selv dette første gangen jeg hadde sex. Da vet man iallefall litt av hva det dreier seg om. Sikkert fryktelig politisk ukorekt råd da, men det er nå enda lov.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320258-fremdeles-jomfru/#findComment-2643528
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...