Gå til innhold

Mer om bipolar lidelse

Anbefalte innlegg

Mer om bipolar lidelse NHD. Hei igjen Leste i en ikke så ny legebok for noen år siden om manisk depressiv lidelse, ( som di kalte den sykdommen da ) der di allerede forsto at en kunne være både manisk og depressiv på en gang, eller at det kan bare være den depressive tilstanden som dominerer. Dette kan jeg forstå, hvis manien, eller det "jeg" heller vil kalle blokkeringen ikke er forbundet med noe følelsemessig rus, eller glede, men mer en trang til å få til noe, skape noe, få munndiaré, fordi tankene dominerer over følelsene, som en erstatning for manglene følelser, ( munndiareen kan en jo lære seg å kontrollere ) da passer bipolar lidelse bedre på meg en ren depresjon, der en ofte ikke har så mye å gå på. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men hvis bipolar lidelse kan være slik som jeg har oppfattet det, så burde jeg ikke vente med å få en ny diagnostisering. Er du ikke enig i det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320310-mer-om-bipolar-lidelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...