Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg ble kjent med en nabodame av meg når jeg flyttet hit til nabolaget for noen år tilbake, hun virket som en veldig ålreit jente. Helt til jeg lærte henne bedre å kjenne! Jeg hadde en lang periode som jeg var veldig psykisk syk og i denne perioden var det ikke grenser for hva hun skulle belære meg om livet og om barneoppdragelse. Selv om jeg var syk var jeg ikke "helt grønn", men jeg fikk den følelsen i hennes nærvær. Hun kom stadig med spydigheter om meg, mitt og mine. Jeg ble nå frisk igjen og da ga hun seg med de verste spydighetene, men jeg skjønte jo fort hva hun mente når hun prøvde å pynte på ordene i stedet. Hun satte barna våre opp mot hverandre og prøver å skape konkurranse mellom dem! Men nå har jeg fått henne helt i vrangstrupen, årsaken er at når jeg var borte en uke i høst, ba hun samboeren min og barnet mitt på besøk mange ganger. Hun har lagt seg etter broren min, og drevet med ham. Nå til slutt har hun møtt en av mine beste barndomsvenninner og gått ut på byen sammen med henne!! Alt dette gjør at jeg lurer på hva i alle dager hun pønsker på? Jeg har hørt av andre at hun egentlig er veldig misunnelig på meg pga forskjeller i utseende, og hun har egentlig veldig dårlig selvtillit. Men hvordan skal jeg tolke oppførselen hennes nå? Jeg lurer jo veldig på hva hun er ute etter? Jeg har minst mulig med henne å gjøre nå, prøver å overse henne, for jeg har fullstendig nok. Derfor er det ikke aktuelt å snakke med henne for å komme til enighet om noe, det blir såfall en konfrontasjon og ferdig med det. Det som er veldig synd er at barna våre er gode venner, men jeg tror ikke barnet mitt er tjent med måten hun oppfører seg på heller så vi trenger vel egentlig ikke deres bekjentskaper. Men hva tror dere? Hvorfor gjør hun som hun gjør? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ''jeg hadde en lang periode som jeg var veldig psykisk syk'' Hva mener du med veldig? Hvis du ikke liker henne så kutt kontakten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ''jeg hadde en lang periode som jeg var veldig psykisk syk'' Hva mener du med veldig? Hvis du ikke liker henne så kutt kontakten. Hadde angst, var deprimert. Var innlagt en periode, men allikevel ikke "helt borte" om man kan si det slik. Var nedfor og svarte ikke for meg, det var umulig å skjønne at jeg var syk om jeg ikke sa det. Ja jeg har kuttet mer eller mindre, men det plager meg at hun ikke holder seg unna mine nærmeste. Hun sa nemlig en gang hun var uvenns med ei venninne av seg at hun kunne ødelegge såå mye for henne hvis hun ville. Derfor lurer jeg på hva hun kan være i stand til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hadde angst, var deprimert. Var innlagt en periode, men allikevel ikke "helt borte" om man kan si det slik. Var nedfor og svarte ikke for meg, det var umulig å skjønne at jeg var syk om jeg ikke sa det. Ja jeg har kuttet mer eller mindre, men det plager meg at hun ikke holder seg unna mine nærmeste. Hun sa nemlig en gang hun var uvenns med ei venninne av seg at hun kunne ødelegge såå mye for henne hvis hun ville. Derfor lurer jeg på hva hun kan være i stand til. Dette er kinki. Barna dine er venner med hennes barn. Skal man dra barna inn i dette. Jeg synes ikke det. Du må bare være overbærende og gjøre det beste for dine barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette er kinki. Barna dine er venner med hennes barn. Skal man dra barna inn i dette. Jeg synes ikke det. Du må bare være overbærende og gjøre det beste for dine barn. Ja jeg vet, det er det som plager meg mest. Løsningen er at barna får treffes når de er hos faren, hun er nemlig ikke nabo lenger selv om hun ikke bor langt unna. Men allikevel går det jo ut over barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja jeg vet, det er det som plager meg mest. Løsningen er at barna får treffes når de er hos faren, hun er nemlig ikke nabo lenger selv om hun ikke bor langt unna. Men allikevel går det jo ut over barna. Skjønner. Da får du bare leve med det ser det ut til. Siden hun ikke bor i nærheten slipper du å forholde deg til henne om du ønsker det. At faren til barna dine lar dine barn leke med hennes barn kan du ikke gjøre noe med. Glem henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skjønner. Da får du bare leve med det ser det ut til. Siden hun ikke bor i nærheten slipper du å forholde deg til henne om du ønsker det. At faren til barna dine lar dine barn leke med hennes barn kan du ikke gjøre noe med. Glem henne. Mente at faren til hennes barn fortsatt er vår nabo, da kan de leke sammen når han har dem. Ellers vet jeg at jeg ikke kan nekte noen å ha kontakt, det var ikke det jeg mente altså. Jeg lurer bare på hva hun driver med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frage Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har ikke du skrevet innlegg om dette tidligere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har ikke du skrevet innlegg om dette tidligere? For en tid tilbake, før det utviklet seg til å rote rundt med familien og vennene mine ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mente at faren til hennes barn fortsatt er vår nabo, da kan de leke sammen når han har dem. Ellers vet jeg at jeg ikke kan nekte noen å ha kontakt, det var ikke det jeg mente altså. Jeg lurer bare på hva hun driver med. Forstår. Din eksmann er nabo til hun, mens hennes eksman er nabo til deg. Det er en komplisert situasjon. Aldri opplevd lignende, og tror ingen andre her har opplevd det heller. Skjønner du er bekymret. Just go with it er det noe som heter. Jo mer du rører rundt jo mer vil slå tilbake på dine barn. Du kan ikke gjøre noe med hvor de bor og må akseptere situasjonen og gjøre det beste ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Forstår. Din eksmann er nabo til hun, mens hennes eksman er nabo til deg. Det er en komplisert situasjon. Aldri opplevd lignende, og tror ingen andre her har opplevd det heller. Skjønner du er bekymret. Just go with it er det noe som heter. Jo mer du rører rundt jo mer vil slå tilbake på dine barn. Du kan ikke gjøre noe med hvor de bor og må akseptere situasjonen og gjøre det beste ut av det. Nei, jeg og mannen min bor sammen med barna våre. Eksen hennes bor igjen i huset og er naboen vår. Hun flyttet. Altså hun legger ann på mannen min, broren min og går ut på byen med bestevenninna mi. Kort fortalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg og mannen min bor sammen med barna våre. Eksen hennes bor igjen i huset og er naboen vår. Hun flyttet. Altså hun legger ann på mannen min, broren min og går ut på byen med bestevenninna mi. Kort fortalt. Forstår. Har du snakket med mannen din om dine bekymringer vedrørende henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg og mannen min bor sammen med barna våre. Eksen hennes bor igjen i huset og er naboen vår. Hun flyttet. Altså hun legger ann på mannen min, broren min og går ut på byen med bestevenninna mi. Kort fortalt. At hun går ut på byen med bestevenninna di kan du vel ikke gjøre så mye med? Man eier jo ikke vennene sine. Heller ikke at hun legger seg etter broren din... Men selvgfølgelig skal hun ikke legge seg etter mannen din hvis det er det hun gjør da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Forstår. Har du snakket med mannen din om dine bekymringer vedrørende henne? Jaja han har sett i mange år nå hvordan hun oppfører seg mot meg, han har ikke veldig mye til overs for henne selv. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt for at hun prøver seg der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 At hun går ut på byen med bestevenninna di kan du vel ikke gjøre så mye med? Man eier jo ikke vennene sine. Heller ikke at hun legger seg etter broren din... Men selvgfølgelig skal hun ikke legge seg etter mannen din hvis det er det hun gjør da... Jeg mener heller ikke at jeg får gjort noe med hvem som driver med hvem og hvem som går ut med hvem! Jeg lurer bare på hva hun er ute etter! Det er ikke normal oppførsel etter min mening. Kun det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jaja han har sett i mange år nå hvordan hun oppfører seg mot meg, han har ikke veldig mye til overs for henne selv. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt for at hun prøver seg der. Høres bra ut. Noen mennesker må man rett og slett blokke ut. Gjør de noe ulovlig er politianmeldelse neste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempelei Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Høres bra ut. Noen mennesker må man rett og slett blokke ut. Gjør de noe ulovlig er politianmeldelse neste. Vil ikke tro det blir så ille da Den som hadde vært mann i blandt, sluppet disse intrigene som noen kvinner lager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.