Gå til innhold

Barns tanker om livet

morsan

Anbefalte innlegg

Mange morsomme tanker her, selv om enkelte av dem var nesten "for voksne" i uttrykksmåten til å være helt troverdige. Min favoritt er kanskje den om dem som skriver til det samme barnet;-)

Barns tanker om kjærlighet og ekteskap

''Hvordan bestemmer man seg for hvem man skal gifte seg med? ''

Du må finne en som liker de samme tingene som deg. Hvis du for eksempel liker sport, må hun like at du liker sport, og hente chips og brus til deg mens du ser på sporten (Emil, 10 år)

''Er det bedre å være singel eller å være gift? ''

Det er bedre for jenter å være singel enn for gutter. Gutter trenger noen til å rydde opp etter seg. (Anna, 9 år)

Jeg får hodepine når jeg tenker på sånt. Jeg er bare et barn (Adam, 7 år)

''Når er den rette alderen å gifte seg? ''

Ingen alder er riktig. Du må være idiot for å gifte deg. (Fredrik, 6 år)

Når du er 84, for når du er så gammel jobber man ikke lenger, og kan ligge på soverommet og elske hverandre hele dagen. (Carola, 8 år)

Når jeg er ferdig i barnehagen (Martin, 5 år)

''Hvordan kan en fremmed se om to personer er gift med hverandre? ''

Gifte ser ofte lykkelig ut når de snakker med andre mennesker (Elin, 8 år)

Du må kanskje gjette, men en god ledetråd er hvis de skriker til samme barn (Sebastian, 8 år)

''Hva har din mamma og pappa til felles? ''

Ingen av dem vil ha flere barn. (Kicki, 8 år)

''Hva gjør de fleste personer på en «date»? ''

På første daten lyver de for hverandre, og det pleier å få dem så interessert at det blir flere dater. (Ola, 10 år)

''Når er det greit å kyssen noen? ''

Det er aldri ok å kysse en gutt. De bare slever på en. Det var derfor jeg sluttet med det. (Jeanette, 10 år)

Du bør ikke kysse en jente med mindre du har penger til en ring og et videokamera, for hun vil ha videofilmer fra bryllupet. (Oskar, 10 år)

''Hvordan ville du få ditt ekteskap til å fungere? ''

Si at hun er vakker, selv om hun ser ut som en lastebil (Rick, 10 år)

Det er lurt å huske navnet på kjæresten sin, ellers blir det bråk.

Hvis det er like strevsomt å være forelsket som å lære seg å skrive, vet jeg ikke om det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får meg til å tenke på en lignende side jeg leste en gang.

Hva er en bestemor?

Det er en hele slekta har kommet ut av. Det er derfor hun er så slaskete i skinnet.

Forelskerde personer leier hverandre bestandig. Det er for at ikke ringene skal falle av.

Kroppen består av 90 prosent vann, og negler og hår etter behov.

Må innrømme at jeg synes sånne sitater er morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange morsomme svar. Svarene sier også litt om hvordan barna har eller har hatt det ;)

Eks, "om begge to skriker til samme ungen"

Ja, tenkte akkurat det samme selv! Stakkars unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...