puttelulle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har 3 unger som elsker å drive med hobbylering, til min store glede!!! Det jeg lurer på, er om det finnes noen klubb, der man kan få hobbypakker (utstyr, beskrivelser m.m.) en gang i måneden eller noe sånt!? Tenkte da å gi et slikt medlemskap i kalendergave den 24. desember... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi har prøvd www.pysselklubben.se (det går videre til norsk link) Veldig greit, koster ca 140,- mener jeg å huske. Mest for litt større barn (7+) Lykke til Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva er hobbylering? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Vi har prøvd www.pysselklubben.se (det går videre til norsk link) Veldig greit, koster ca 140,- mener jeg å huske. Mest for litt større barn (7+) Lykke til Hilsen Mine 2 eldste er 6 1/2 og 9, så det passer nok bra! Vesle 1.klassingen min strikker lue til alle i klassa nå, så ho er ganske moden...:-) (7 elever i klassa, og meeeeget tykt garn...) Ho er SÅ stolt av at ho strikker på rundpinne, og at ho ikke kaster over lenger, men strikker på voksen måte...:-) Den jenta er født kjerring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mine 2 eldste er 6 1/2 og 9, så det passer nok bra! Vesle 1.klassingen min strikker lue til alle i klassa nå, så ho er ganske moden...:-) (7 elever i klassa, og meeeeget tykt garn...) Ho er SÅ stolt av at ho strikker på rundpinne, og at ho ikke kaster over lenger, men strikker på voksen måte...:-) Den jenta er født kjerring... ''Den jenta er født kjerring...'' Herlig uttrykk! Min minste er 6,5 år, og genuint interessert i matlaging (skal bli kokk, må vite!). I den grenen passer uttrykket på henne, ja, det skal jeg ta med meg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.