puttelulle Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har 3 unger som elsker å drive med hobbylering, til min store glede!!! Det jeg lurer på, er om det finnes noen klubb, der man kan få hobbypakker (utstyr, beskrivelser m.m.) en gang i måneden eller noe sånt!? Tenkte da å gi et slikt medlemskap i kalendergave den 24. desember... 0 Siter
Mischa Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Vi har prøvd www.pysselklubben.se (det går videre til norsk link) Veldig greit, koster ca 140,- mener jeg å huske. Mest for litt større barn (7+) Lykke til Hilsen 0 Siter
puttelulle Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Vi har prøvd www.pysselklubben.se (det går videre til norsk link) Veldig greit, koster ca 140,- mener jeg å huske. Mest for litt større barn (7+) Lykke til Hilsen Mine 2 eldste er 6 1/2 og 9, så det passer nok bra! Vesle 1.klassingen min strikker lue til alle i klassa nå, så ho er ganske moden...:-) (7 elever i klassa, og meeeeget tykt garn...) Ho er SÅ stolt av at ho strikker på rundpinne, og at ho ikke kaster over lenger, men strikker på voksen måte...:-) Den jenta er født kjerring... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Mine 2 eldste er 6 1/2 og 9, så det passer nok bra! Vesle 1.klassingen min strikker lue til alle i klassa nå, så ho er ganske moden...:-) (7 elever i klassa, og meeeeget tykt garn...) Ho er SÅ stolt av at ho strikker på rundpinne, og at ho ikke kaster over lenger, men strikker på voksen måte...:-) Den jenta er født kjerring... ''Den jenta er født kjerring...'' Herlig uttrykk! Min minste er 6,5 år, og genuint interessert i matlaging (skal bli kokk, må vite!). I den grenen passer uttrykket på henne, ja, det skal jeg ta med meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.