Gå til innhold

O jul med din glede...

AAA

Anbefalte innlegg

He he, jeg skjønner deg godt! Jeg syns det blir mye med foreldrekaffe på SFO, julefrokost på skolen, julebord på jobben min og hans, lucia-opptreden på senteret, juleavslutning med klassen med gårdsbesøk, juleforestilling med klassen i gymsalen, juleavslutning på taekwondo i tillegg til en bursdagfeiring. Og jeg har _én_ andreklassing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• AAA

4

• waxo

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Så mye på serien i begynnelsen, men falt av etterhvert.

Kan godt tenke meg Bree gjøre det, ja! *S*

Jeg har arvet sølv i bøtter og spann fra avdøde besteforeldre. og det har mannen min også. Hadde vi hatt plass kunne vi hatt 24 mennesker på middag, og kun brukt sølvbestikk. Da jeg var høygravid og på overtid pusset jeg alt over 3 dager. Tror det var 12 kg eller noe sånt *grøss*. Men det er litt sjarm over gammelt, arvet, tungt, sølvbestikk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, om noen år er det roligere igjen :-)))))

Og noen år etter det er det så stille at vi savner alle avslutninger og juleforestillinger :-) Eller kanskje ikke........

Hilsen 3-barnsmamma som er helt avhengig av å lage systematiske huskelister :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he dette var litt av et kjør da:-)

Vi har en i skolen og sfo og en i barnehagen og i tillegg har selvsagt begge bursdag i disse dager. Så det har vært litt her også...

Men når det er sagt så har vi også kuttet ut litt også. Julefrokost i barnehagen og kaffe på sfo kutta vi glatt ut. Snakka med gutta om det som synest det var helt greitt fordi det likevel er så mye annet av "store" ting som skjer med bursdager og juletrefester. Jeg synest juelavslutninger i regi av skole og barnehage er koselig, men avslutninger på alle mulige fritidsaktiviteter synest jeg er noe stort tull..for å si det mildt. Grenser for hvor mye grøt og pepperkaker man orker:-)

Men jeg er veldig glad i jula og alt styret som hører med jeg også. Men er foreløpig glad ingen er med på organiserte aktiviteter (har bare fotball) for jeg ser det blir mye ekstra med dette. Og i tillegg skal et evt 3.barn ikke være født i jula:-)

Dårlig planlagt å ha sex 9 mnd før jul :-) Også to ganger da :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig planlagt å ha sex 9 mnd før jul :-) Også to ganger da :-)))))

''Dårlig planlagt å ha sex 9 mnd før jul :-) Også to ganger da :-))))''

*Hehe* Jeg lagde forleden lånekort til en førsteklasse og det var påfallende mange desemberbarn. Jeg lurer på om det må ha vært svært kaldt i mars 2002? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres omtrent ut som hos oss.

I barnehagen har de både luciafeiring med foreldre, en foreldrekaffe, en nissefest og en avslutning. De kan liksom ikke det med å begrense seg ;).

På skolen og SFO er det også flere arrangementer - og på enkelte av dem er barnehagebarnet også med.

I tillegg kommer fritidsaktivetene, enkelte arrangementer med anboer og venner. samt foreldrenes julebord og annet. Hei hvor det går.

Men fra fredag har jeg totalt 13 fridager i strekk! :=))

Det hadde jeg allerede glemt. Barnehagen vår var helt ekstrem med å ha ting på morran der foreldre skulle delta........Jeg hadde jo liksom barnehage til ungene fordi jeg skulle på jobb da.......

Jammen godt alle er på skolen ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Dårlig planlagt å ha sex 9 mnd før jul :-) Også to ganger da :-))))''

*Hehe* Jeg lagde forleden lånekort til en førsteklasse og det var påfallende mange desemberbarn. Jeg lurer på om det må ha vært svært kaldt i mars 2002? ;o)

Hehe, her på Østlandet der jeg er var det iallefall veldig vinter det året :-) Vi måtte måke taket til og med den vinteren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, heeelt enig.

Fra fredag kveld - DA skal julefreden senke seg! :-)

Hilsen mammaen til hun som stillte i fullt nisseutstyr, men skulle være Maria...:-)

*hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er enda en uke til jula ringes inn, og jeg er helt ferdig allerede…''

Det er intet mindre enn et _mirakel_ med tanke på at det fortsatt er 6 dager igjen til julaften, jaja godt alt som er gjort så nå kan du bare lene deg tilbake og slappe av.

Godt nyttår! (Om du ikkje allerede er ferdig med det også.) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...