Tralla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jr som går i tredje klasse skal på juleball. Antrekk pent står det. Og han elsker å pynte seg, så ikke problem. Han trekker gjerne i dress med slips. Men hva ville dere hatt på? Ser i bursdager kommer mange i bare en litt finere genser, få som bruker skjorte. Lurer på om jeg skal holde litt tilbake eller la ham ha hele finstasen på seg. Synd om han er den eneste som pynter seg skikkelig også synes jeg. Finner kanskje frem en mellomfin svart bukse, hvit skjorte og vest. Da blir han litt røff-fin. Styler hår og pene sko. Ba ham spørre gutta i klassen i dag hva de skulle ha på seg, men regner med han glemmer det, og de aner vel ikke selv heller:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ball, er det ball - la han pynte seg som han vil, tenker jeg. Jeg vet at min i fjerde ville dukket opp i dress og hatt(!) - skikkelig liten mafioso. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dress og slips om han vil! Gutta er jo sååå fine når de trekker i finstasen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutter er hærlige Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ball, er det ball - la han pynte seg som han vil, tenker jeg. Jeg vet at min i fjerde ville dukket opp i dress og hatt(!) - skikkelig liten mafioso. *ler godt* Hærlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når gutten er villig til å pynte seg så ville jeg dresset han fint opp jeg. Vi har feiret storebror som straks blir 7 i dag med en del kompiser fra klassa og jeg er enig i at det er få som pynter seg. Noen kommer i helt vanlige skolegensere og bukser og det synest jeg er litt stusselig i grunn... Mine liker heldigvis å pynte seg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Når gutten er villig til å pynte seg så ville jeg dresset han fint opp jeg. Vi har feiret storebror som straks blir 7 i dag med en del kompiser fra klassa og jeg er enig i at det er få som pynter seg. Noen kommer i helt vanlige skolegensere og bukser og det synest jeg er litt stusselig i grunn... Mine liker heldigvis å pynte seg:-) Ja, han elsker å stase seg opp. Tenker det blir hvit skjorte, pen bukse og nytt slips (kalendergave den dagen) og vest. Synes også det er stusselig med de som kommer i en helt vanlig genser. Er kjekt å gjøre litt stas på en bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Dress og slips om han vil! Gutta er jo sååå fine når de trekker i finstasen! ) Jepp, det blir nytt slips også på ham. Skal pynte seg når det er ball. Står pent antrekk så. Snakka med ei annen mor, og gutten der skulle også stille i dress:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ball, er det ball - la han pynte seg som han vil, tenker jeg. Jeg vet at min i fjerde ville dukket opp i dress og hatt(!) - skikkelig liten mafioso. He, he. Ja, hadde han fortsatt hatt hatt, så hadde nok den blitt med. Alltid vært glad i hodeplagg han her. Men tror det er viktig å beholde gele-sveisen også for tiden. Det er ball, så da blir det pynting ja:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det ball, er det ball - la han pynte seg som han vil, tenker jeg. Jeg vet at min i fjerde ville dukket opp i dress og hatt(!) - skikkelig liten mafioso. Samma her. Mørk dress, svart slips og hatt. Råstilig ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.