Gå til innhold

(Quiz) Hvordan er ditt juletre?

Gjest Synes det er så pent å se på

Anbefalte innlegg

Her er en quiz for de som vil :)

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=47694

Jeg fikk: "Ditt juletre er nok perfekt! Pass på så det ikke tar helt av! 19.23% har falt innenfor denne kategorien."

Og det stemmer nok :D

Vi har masse skog men bruker alikavel kunstig juletre. Det er pyntet med røde og gullfargede kuler, samt røde sløyfer med gullpynt på. Det er syv lenker med lys på, hvilket menes at det skinner 560 stk. små lys.

Juletreet er veldig viktig for meg, og ungene elsker å våkne opp til det, de synes det er så vakkert at de ikke har villet være med å pynte det på mange år, de vil heller våkne opp til ferdig tre.

Treet vårt er akkurat som de du ser på amerikanske filmer, tett i tett med lys, og masse pynt som går i harmoni. På toppen lyser en egen stjerne.

Hvordan er treet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har et godt og gammeldags juletre!

75.20% har falt innenfor denne kategorien.

Det var en ganske høy prosent :)

Moro med forskjellig. Så artig det hadde vært å ta en runde en dag og sett flere folk sine juletrær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk "du har et godt og gammeldags juletre" som 75% av de andre. :o)

Og det stemmer nok. Litt forskjellig pynt, kuler og engler og noe annet gammelt stæsj som kjæresten har hatt med seg hjemmefra + noe som ungene har laget tror jeg. Lys og glitter må til og det blir sååå fint så! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75.20% har falt innenfor denne kategorien.

Google Telefon Filter Shopping annb

Innstillinger E-post Logg ut Forside

Filter

Quiz

Stem

Lister

Tegneserier

Spill

Bredbånd

Mine quiz

Lag ny quiz

Topplister

Anbefalinger

Regler

Hjelp

Velkommen

Resultat:

Jeg fikk samme, men svakt lavere prosenttall:

''Koselig

75.15% har falt innenfor denne kategorien.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det stemmer nok. Litt forskjellig pynt, kuler og engler og noe annet gammelt stæsj som kjæresten har hatt med seg hjemmefra + noe som ungene har laget tror jeg. Lys og glitter må til og det blir sååå fint så! :o)

Det fikk jeg også, selv om jeg bare har blanke og røde kuler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tre er nok rake motsetningen til ditt :-)

Her pyntes det i fellesskap, og ungenes pynt er definitivt tilstede. Jeg har MASSE pynt på treet, og det er ikke fargekoordinert i det hele tatt. Jeg liker det veldig godt!

Jeg har til og med en glorete jule "kule" i form av en 15 cm høy cowboyboots i grønt og rødt med gullglitter. Den må henge innerst, i og med at den er svintung. Den er stygg som juling, men morsom - og den minner meg om min amerikanske vertsfamilie, som gav den til meg.

Jeg synes juletreet vårt - i all sin kaos - er det vakreste i verden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter

Quiz

Stem

Lister

Tegneserier

Spill

Bredbånd

Mine quiz

Lag ny quiz

Topplister

Anbefalinger

Regler

Hjelp

Velkommen

Resultat:

''Koselig

''Google Telefon Filter Shopping annb Innstillinger E-post Logg ut Forside Filter Quiz Stem Lister Tegneserier Spill Bredbånd Mine quiz Lag ny quiz Topplister Anbefalinger Regler Hjelp Velkommen''

!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det samme som du!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter

Quiz

Stem

Lister

Tegneserier

Spill

Bredbånd

Mine quiz

Lag ny quiz

Topplister

Anbefalinger

Regler

Hjelp

Velkommen

Resultat:

''Koselig

Skjønner nå at du også klippet inn bannerne over testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Google Telefon Filter Shopping annb Innstillinger E-post Logg ut Forside Filter Quiz Stem Lister Tegneserier Spill Bredbånd Mine quiz Lag ny quiz Topplister Anbefalinger Regler Hjelp Velkommen''

!?

Huff! :-( Så jo helt ille ut

*notere til seg selv: husk å sjekke forhåndsvisning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! :-( Så jo helt ille ut

*notere til seg selv: husk å sjekke forhåndsvisning*

"Også morsan kan gjøre feil, også morsan kan gjøre feil..."

*nynner på den nye julesangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tre er nok rake motsetningen til ditt :-)

Her pyntes det i fellesskap, og ungenes pynt er definitivt tilstede. Jeg har MASSE pynt på treet, og det er ikke fargekoordinert i det hele tatt. Jeg liker det veldig godt!

Jeg har til og med en glorete jule "kule" i form av en 15 cm høy cowboyboots i grønt og rødt med gullglitter. Den må henge innerst, i og med at den er svintung. Den er stygg som juling, men morsom - og den minner meg om min amerikanske vertsfamilie, som gav den til meg.

Jeg synes juletreet vårt - i all sin kaos - er det vakreste i verden :-)

Det er vel det som er sjarmen med juletreet, at den familien den er i liker den "aller best i verden" , om den nå ser slik ut eller sånn :)

En amerikansk tradisjon vi har tatt er å ha kuler (røde hjerter) som vi har skrevet navnene våre på (i gullglitter) Et hjerte for hver person i familien.

Superkoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva bilen min og nattbordet mitt har med juletreet å gjøre men...

Kosligste på juletreet er de elektriske juletrelysene som jeg har arvet etter min mormor. De er fra 1936 - og alle virker! Ellers har barna hver sin julepynt fra det året de ble født. Den eldste en glasskule med sølvjuletre inni. Inngravert årstall og navnet hennes. Den yngste har en liten julekurv i sølv, også med gravering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hjemmesnekret

Vel, vel, ikke det beste, men fungerer vel greit nok.

5.21% har falt innenfor denne kategorien.''

Jeg synes vi har fint juletre jeg... kuler og pynt i alle farger, og en god del pynt ungene har laget, jeg synes det er sjarmerende med papirhjerter og lenker fra barna på treet... Flagg bruker vi ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...