karisma Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Koselig Du har et godt og gammeldags juletre! 74.67% har falt innenfor denne kategorien. Stemmer nok det ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 74.46% har falt innenfor denne kategorien 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Perfekt, ifm testen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg fikk: Koselig. Du har et godt og gammeldags juletre. Det stemmer faktisk:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg fikk Koselig, gammeldags- og det stemmer. Det kunne ikke ramle meg inn å bytte ut den juletrepynten jeg har arvet og kjøpt opp igjennom årene, samt den pynten ungene har laget, med et "stilrent" juletre uten sjarme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.