Gå til innhold

Frustrert! Legen ringer ikke tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send faks eller mail. Da må det på postlista, og blir dokumentasjon å vise til om det skulle bli langvarig.

Klart du skal vite hva du skal forholde deg til i forbindelse med jula. Lykke til - du har vært igjennom mye, og jeg ønsker dere ei så god og fredelig jul som forholdene tillater.

Gjest Sjokoladeplaten

Send faks eller mail. Da må det på postlista, og blir dokumentasjon å vise til om det skulle bli langvarig.

Klart du skal vite hva du skal forholde deg til i forbindelse med jula. Lykke til - du har vært igjennom mye, og jeg ønsker dere ei så god og fredelig jul som forholdene tillater.

...fax, hva er det...? ;0)

har ingen mail-adresse, dessverre. Håper legen ringer i morgen i det minste, ellers blir jeg forbannet. Har prøvd å komme i kontakt med legen denne uken.

...fax, hva er det...? ;0)

har ingen mail-adresse, dessverre. Håper legen ringer i morgen i det minste, ellers blir jeg forbannet. Har prøvd å komme i kontakt med legen denne uken.

Tror du kan sende fax fra PC, og de har helt sikkert en mottaker :)

Poenget er å få formidlet noe skriftlig raskt. Med det samme det skriftlige ligger der, så er det mer tyngde bak henvendelsen.

Ellers så har jeg forståelse for at psykiatrien har det travelt i førjulstida. Dessverre.

Hei,

I psykiatrien har også sykepleierne stor betydning for hva som skjer i forhold til den enkelte pasient. Hva med å dra på besøk til din mann, og så be om å få en samtale med den sykepleieren som er hans primærkontakt den dagen. Ved å legge frem situasjonen for sykepleieren, så vil det bli tatt opp på rapporten og videreformidlet til resten av behandlingsteamet.

Tror kanskje at du vil ha vel så mye å oppnå ved å komme i kontakt med sykepleierne som legene, og sykepleierne tilbringer også mer tid med pasientene enn legene i løpet av en uke.

Tror du kan sende fax fra PC, og de har helt sikkert en mottaker :)

Poenget er å få formidlet noe skriftlig raskt. Med det samme det skriftlige ligger der, så er det mer tyngde bak henvendelsen.

Ellers så har jeg forståelse for at psykiatrien har det travelt i førjulstida. Dessverre.

Ja man kan sende fax fra PC om man har Telenormobil abonnement, kunne iallefall det. Har du Netcom Bedrift kan du også sende fax fra nettet. Ellers må du frem med visakortet for å sende fra utlandet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...