Gå til innhold

Er dere ferdige til jul da?

waxo

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt den siste gaven i dag, ryddet og vasket litt,men må nok ta det en gang til før den store dagen. Har strøket alle finklæra, og dukene i dag.

I morgen kommer alle søskenbarna til unga mine en tremenning for å bake pepperkaker å spise pølser :-)

Etter det blir det stille og rolig her. Har et par jobbedager til uka, men drømmer om at jeg ikke trenger å jobbe fulle dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

41

• Katt-ja

24

• AneM1365380603

17

• Lillemus

14

Skulle kjøpe den aller siste gaven i dag, men de er så treeeeege på den butikken at jeg til slutt bare la tilbake det jeg skulle ha og gikk - jeg kunne jo ikke stå på halvtimesvis i arbeidstiden og vente på de sullikene bak disken heller. Får prøve igjen i morra. :o)

Ellers er det bare koseting igjen sammen med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei eg har ikkje begynt å tenke på jula en gang!

Men starter i morra, da skal eg henge opp julestjerna (hvis eg finner den) og begynne med å rydde huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da pokker til iherdige julemasere her inne, da.

Jeg skal lage et eget forum for oss som ikke er i nærheten av å være halvveis engang, men som heller tar seg et glass vin og legger beina på bordet.

Sådetså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage et eget forum for oss som ikke er i nærheten av å være halvveis engang, men som heller tar seg et glass vin og legger beina på bordet.

Sådetså.

melder meg på =))

*skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sådetså.

Hva med oss som ikkje er begynt en gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikkje er begynt en gang da?

Dere kan også få være med i forumet mitt. Så lenge dere er langt fra ferdige, er det rom i herberget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tre julegaver igjen, og skal støvsuge soverommet og gangen, og så er jeg klar til jul! :-)

Skal kjøpe den siste gaven i morgen. Så skal jeg vaske gulv på mandag. Da er jeg ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sådetså.

Du har jo god tid da :-) Å lage i stand til jul er jo gjort på en dag det bare man vet hva man skal gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig til jul NÅ? Allerede?

Nei, slett ikke. Er i rute, og kommer til å bli ferdig, men jeg gidder ikke å ha ferdigpynta tre ei uke i forveien, nei...

Synes det er kos å gjøre det siste på lillejulaften, jeg.

Gavene ut av huset er i boks, men det gjenstår ennå noen gaver til ungene. Og min kjære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig til jul NÅ? Allerede?

Nei, slett ikke. Er i rute, og kommer til å bli ferdig, men jeg gidder ikke å ha ferdigpynta tre ei uke i forveien, nei...

Synes det er kos å gjøre det siste på lillejulaften, jeg.

Gavene ut av huset er i boks, men det gjenstår ennå noen gaver til ungene. Og min kjære...

Jeg er ferdig til jul. Treet er ungenes og pappaens jobb nemlig :-) Det blir tatt lille julaften :-)

Gubben som lager julematen også, så på julaften bare diller jeg med unga og koser meg. Kan ikke noe med å steke kjøtt, men gubben er en kløpper. Jeg er til nød brukanes til å skrelle potetene sier han :-)

Så jeg er ferdig, ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdige til jul?? Ikke i nærheten engang.

Men det blir nok jul likevel.

:-)

Den 24. kommer nok uansett :-) Bare man har mat og gaver klare så er det bra :-) Vi har unger og dyr, her er det aldri helt strøkent uansett, men trivelig nok da :-)

Jeg nekte å bruke desember til å stresse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...