Gjest VKF Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Flaggremser er heller ikke helt etter min smak. Hvis jeg fikk velge ville treet vært veldig stilfult, men det er ikke så enkelt når familien vil ha det såkalt koselig ) Det ville nok jeg også, men blir ikke helt enig med meg selv. Et koselig juletre passer best inn i slik stua vår var før, men så er det liksom dette med at det skal være julerødt da og så varer det jo bare en 2-3 uker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da har du samme type stjerne som oss da:-) Puh, da ha jeg ihvertfall gjort noe riktig;o) *S* Det er jo smak og behag hva man liker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 *S* Det er jo smak og behag hva man liker:-) Javisst:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bare vær sånn! Jeg har nok skjønt at det har noe med Kronisk Forstoppelse å gjøre. Såh. ... og her har jeg vært snill med deg tidligere i kveld og æret deg etter alle kunstens regler. Er dette en måte å yte gjengjeld på?!? Jeg har forøvrig innviet min nye dampvasker og vasket taket i et par rom i kveld. Imponert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ''Og jeg hadde eksamen i går!'' Gikk det bra? Ikke perfekt, men blir overrasket om jeg ikke står Så jeg er fornøyd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvordan gikk det?! :-) Ikke perfekt, men jeg tror nok at jeg står. Og da er jeg fornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke perfekt, men blir overrasket om jeg ikke står Så jeg er fornøyd Bra! Det er gøy å studere som voksen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke perfekt, men jeg tror nok at jeg står. Og da er jeg fornøyd! Ja det er vel klart du står:-) Tror få av de som går tilbake til skolebenken stryker, de har gjerne ofret for mye for å gå der! Du får melde ifra når du veit mer da:-) Dagdrømmer om muligheten til å gjøre det samme veit du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ''Må hente opp juletrepynten min fra kjelleren i dag og se hva jeg har.'' ja, du må hente opp den store kassa med julpønt, ellers får du itj pønta te jul!! ''ja, du må hente opp den store kassa med julpønt, ellers får du itj pønta te jul!!'' *Fnis* Men du - altså - vi sier ikke pønt, men pynt. Og det gjør Gjertrud også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ... og her har jeg vært snill med deg tidligere i kveld og æret deg etter alle kunstens regler. Er dette en måte å yte gjengjeld på?!? Jeg har forøvrig innviet min nye dampvasker og vasket taket i et par rom i kveld. Imponert? Wow og jøss og du verden. Ja, jeg er meget imponert. Det er litt gøy med sånne nye dingser selv om de skal brukes til noe fornuftig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Av en eller annen grunn leser jeg alltid "What a fuck" når jeg ser det nicket.... Tror jeg bør begynne å bruke brillene mine snarest! Vet du, det tenker jeg også rett som det er. Man ser det man vil se, tror jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Wow og jøss og du verden. Ja, jeg er meget imponert. Det er litt gøy med sånne nye dingser selv om de skal brukes til noe fornuftig:) Kan ikke huske at jeg har vasket noe tak før, bortsett i forbindelse med flytting - så det er merkelig hvilken inspirasjon nye teknologiske vidundere kan gi....*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Går dere ikke rundt juletreet??? Slikt er ikke jeg vant til hjemmefra;o) Vi går heller ikke rundt treet,- det har jeg ikke gjort siden jeg var 5 år selv, tror jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan ikke huske at jeg har vasket noe tak før, bortsett i forbindelse med flytting - så det er merkelig hvilken inspirasjon nye teknologiske vidundere kan gi....*s* ''så det er merkelig hvilken inspirasjon nye teknologiske vidundere kan gi....*s* '' Det tror jeg M synes også. Jeg spurte han nettopp på telefonen hva han ønska seg til jul og fikk det entusiastiske svaret "Gadget! En ny gadget! Med en stor manual. Veldig tykk, sånn at jeg kan lese den hele jula!" Noen ganger begynner jeg å lure på om han onanerer mens han leser bruksanvisninger. *stygge bilder inni hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ''så det er merkelig hvilken inspirasjon nye teknologiske vidundere kan gi....*s* '' Det tror jeg M synes også. Jeg spurte han nettopp på telefonen hva han ønska seg til jul og fikk det entusiastiske svaret "Gadget! En ny gadget! Med en stor manual. Veldig tykk, sånn at jeg kan lese den hele jula!" Noen ganger begynner jeg å lure på om han onanerer mens han leser bruksanvisninger. *stygge bilder inni hodet* Han trenger laservater! De selger de på Maxbo og koster ca 500,- Kan du ikke kjøpe en sånn til ham, også kan du låne den med til meg fra tid til annen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vet du, det tenker jeg også rett som det er. Man ser det man vil se, tror jeg:) Hehe, godt det ikke bare er meg (jeg har antagelig en innestengt, fandenivoldsk side ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Min søster har tre nesten - voksne døtre, og de kunne ikke lenger tenke seg å ha pynt på treet som de laget da de var små. De er mer opptatt av at det skal være fint enn av nostalgien, og søsteren min er egentlig ganske glad for det. Jeg kan styre meg for en del hjemmelaget pynt jeg også, og håper at mine barn blir som min søsters når de blir så store. Men VKF sine barn er ikke som din søsters. Det er godt at de er stolte av hva de lagde som små, og fortsatt ønsker å ha det oppe. Hva er julen om ikke nostalgi? Og jeg syns faktisk synd på deg, som ikke klarer å glede deg over dine barns julepynt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen... For det første snakker vi om store tenåringer her,- ikke småbarn. Og det var jo med en viss humor hun innrømte episoden,- og det var de aller eldste tingene hun prøvde å utelate. Jeg smilte i alle fall litt da jeg så henne for meg :-) ''Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen...'' Skal si du slår på stortrommen i kommentarene dine. Visse ting blir bare for dumt til å kommentere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi går heller ikke rundt treet,- det har jeg ikke gjort siden jeg var 5 år selv, tror jeg.. Vi har hatt år vi har hoppet over det. Det er jo et ork, men tradisjon. Den eldste spiller piano og vi andre går rundt treet og synger med den stemmen vi har:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://store.drumbum.com/media/got-beer-belt-buckle.jpg Belte for den praktisk anlagte øldrikkeren? He-he, han drikker ikke akkurat så mye - og dermed kan han/vi/jeg stå over. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.