Gå til innhold

Er dere ferdige til jul da?

waxo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

41

• Katt-ja

24

• AneM1365380603

17

• Lillemus

14

Da har du samme type stjerne som oss da:-)

Puh, da ha jeg ihvertfall gjort noe riktig;o)

Messingstjerne er fint, ja - det har vi også.

Før vi fant den hadde vi en i strå (uten lys i),- de i plast synes jeg er fæle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen...''

Skal si du slår på stortrommen i kommentarene dine. Visse ting blir bare for dumt til å kommentere.

''Skal si du slår på stortrommen i kommentarene dine''

Vel,- det er faktisk deg her som kritiserer både den ene og den andre for deres holdninger, og sier at du ."..synes synd på dem for at de ikke gleder seg over sine barns julepynt..." og spør om "..hva som er viktigst - barnas glede eller et fint juletre" - det er da temmelig nedlatende og dømmende.

Jeg synes du leser innleggene for å ta ting i verste istedetfor i beste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Skal si du slår på stortrommen i kommentarene dine''

Vel,- det er faktisk deg her som kritiserer både den ene og den andre for deres holdninger, og sier at du ."..synes synd på dem for at de ikke gleder seg over sine barns julepynt..." og spør om "..hva som er viktigst - barnas glede eller et fint juletre" - det er da temmelig nedlatende og dømmende.

Jeg synes du leser innleggene for å ta ting i verste istedetfor i beste mening.

Det var ikke akkurat mange måter å tolke innleggene deres på. At du av den grunn velger å trekke inn djevelen, står for din regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat mange måter å tolke innleggene deres på. At du av den grunn velger å trekke inn djevelen, står for din regning.

Det var da voldsomt så bokstavelig du tar det ;-)

Uttrykket "...som en viss person..." er et helt vanlig uttrykk hvor folk flest ikke tenker bokstavelig talt på djevelen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messingstjerne er fint, ja - det har vi også.

Før vi fant den hadde vi en i strå (uten lys i),- de i plast synes jeg er fæle...

''de i plast synes jeg er fæle...''

Enig;-)

En viktig grunn til at jeg allerede som barn var sjeleglad for at vi i familien hadde et nydelig spir fremfor de plastdingsene med lys inni;-)

Men som sagt et annet sted så har vi nå en slik 'messing'stjerne med lys som bare kommer ut gjennom de små hullene. Riktig så pent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel klart du står:-) Tror få av de som går tilbake til skolebenken stryker, de har gjerne ofret for mye for å gå der!

Du får melde ifra når du veit mer da:-) Dagdrømmer om muligheten til å gjøre det samme veit du!

Jeg skal gi beskjed. Sensuren kommer i midten av januar... lenge å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Men VKF sine barn er ikke som din søsters. Det er godt at de er stolte av hva de lagde som små, og fortsatt ønsker å ha det oppe.

Hva er julen om ikke nostalgi?

Og jeg syns faktisk synd på deg, som ikke klarer å glede deg over dine barns julepynt.

Det var den mest nedlatende kommentaren jeg har hørt på lenge....

I allverden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den mest nedlatende kommentaren jeg har hørt på lenge....

I allverden!

Det er jeg enig i,- det var den kommentaren som fikk det til å bikke over fullstendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...