Gjest GA Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ferdig!??? *host, host* satte visst no' i halsen her. Nei, vi har endel igjen gitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ferdig til jul ja. Det var det da:-) Får svare som jeg pleier når folk spør "er ferdig med det jeg har gjort" For det er man jo alltid ikke sant? Litt småvask rundt omkring er også gjort. Jeg tar ikke hovedreint til jul, venter til fyringsperioden er over. Er ikke så ille møkkete her lell. Heldigvis var jeg relativt tidlig ute med gavene i år, kjøper ganske mange, og noe skal sendes, både innen - og utenlands. Sier heldigvis fordi jeg ble pjusk for drøye 2 uker siden. Hadde mange dager med feber, opp i 39.4, noe som slår meg helt ut. Kjempeforkjøla var jeg. Etter hvert kom jeg meg til lege, er litt treig der, for forkjølelse går over.. Hadde bihulebetennelse og ørebetennelse! Mistenkte bihulebetennelse, men har aldri hatt ørebetennelse før jeg, og visste ikke om jeg hadde halsbetennelse, bihulebet eller om det var god gammeldags tannpine. Det var så vondt! Dunka og smalt i hele hodet, og umulig for meg å lokalisere hvor det satt. Stakkar stakkar alle "ørebarn" der ute - de har all min sympati! (Dessuten stikker vi til fjells for å feire jul på hytte der, så ingen besøk i heimen i år..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den 24. kommer nok uansett :-) Bare man har mat og gaver klare så er det bra :-) Vi har unger og dyr, her er det aldri helt strøkent uansett, men trivelig nok da :-) Jeg nekte å bruke desember til å stresse :-) ''Jeg nekte å bruke desember til å stresse :-)'' Neste år skal jeg også nekte det. Hahahahaha...! Men det er ikke rengjøring jeg stresser med uansett da. Det er alt det andre som bare baller og baller på seg. Men neste år skal altså alt bli så mye bedre. Trur eg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønse-Magda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var ferdig allerede i oktober! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er ferdig til jul. Treet er ungenes og pappaens jobb nemlig :-) Det blir tatt lille julaften :-) Gubben som lager julematen også, så på julaften bare diller jeg med unga og koser meg. Kan ikke noe med å steke kjøtt, men gubben er en kløpper. Jeg er til nød brukanes til å skrelle potetene sier han :-) Så jeg er ferdig, ikke han. ''Gubben som lager julematen også, så på julaften bare diller jeg med unga og koser meg.'' Sånn har vi det hos oss også :-) Vi har alt ferdig til ca kl 17.00 lillejulaften - da har vi julegrøt med søstern min med fam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ferdig til jul ja. Det var det da:-) Får svare som jeg pleier når folk spør "er ferdig med det jeg har gjort" For det er man jo alltid ikke sant? Litt småvask rundt omkring er også gjort. Jeg tar ikke hovedreint til jul, venter til fyringsperioden er over. Er ikke så ille møkkete her lell. Heldigvis var jeg relativt tidlig ute med gavene i år, kjøper ganske mange, og noe skal sendes, både innen - og utenlands. Sier heldigvis fordi jeg ble pjusk for drøye 2 uker siden. Hadde mange dager med feber, opp i 39.4, noe som slår meg helt ut. Kjempeforkjøla var jeg. Etter hvert kom jeg meg til lege, er litt treig der, for forkjølelse går over.. Hadde bihulebetennelse og ørebetennelse! Mistenkte bihulebetennelse, men har aldri hatt ørebetennelse før jeg, og visste ikke om jeg hadde halsbetennelse, bihulebet eller om det var god gammeldags tannpine. Det var så vondt! Dunka og smalt i hele hodet, og umulig for meg å lokalisere hvor det satt. Stakkar stakkar alle "ørebarn" der ute - de har all min sympati! (Dessuten stikker vi til fjells for å feire jul på hytte der, så ingen besøk i heimen i år..) Åhh, jul på fjellet hørtes topp ut :-) Vi skal på hytta i romjula, vil ikke feire julaften der oppe, vi har ikke strøm eller vann der så da er det best å være hjemme. God gammeldags hytte :-) Pleier å reise opp 3 dag og da blir vi der til fridagene er forbi :-) Og ja, man er alltid ferdig med det man har gjort, og ikke er det så mye å gjøre heller egentlig, bare man har gaver og mat i boks. Jeg gidder ikke stresse, hovedrent gjør jeg i november, så desember er frimåned for meg :-) Godt du er på bena igjen nå da :-) Ikke godt å være syk med feber gitt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi er stort sett ferdige. Jeg pleier å ta husnedvask i oktober og november (selv om jeg vet jeg ikke MÅ, bare så det er klart ;-)). I løpet av november forsøker vi å få kjøpt inn det meste av julegaver. Nå i desember har vi bare kost oss med litt baking, så nå har vi iallefall tre ulike typer kaker å tilby gjester Stryking?? Hva er det? Svigermor kommer ikke til jul i år, så da må vi nok overleve med skrukkete duker ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ''Jeg nekte å bruke desember til å stresse :-)'' Neste år skal jeg også nekte det. Hahahahaha...! Men det er ikke rengjøring jeg stresser med uansett da. Det er alt det andre som bare baller og baller på seg. Men neste år skal altså alt bli så mye bedre. Trur eg... Det gjelder å ha trua :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Var ferdig allerede i oktober! Åhhh :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest God Jul alle sammen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jul blir det samma søren Joda jeg er så ferdig som jeg kan få blitt Julegavene er kjøpt inn og pakket inn. Nissene er på plass rundt omkring i huset. Skal på jobb imorgen, så tar jeg juleferie )))) extra laaaang juleferie i år )))) første gang på mange mange år !!!! I helgen kommer jeg til å legge på duker, skifte på sengene, vaske alt dette å få det vekk slik at vaskekjelleren er tom Mandagen tar jeg storhandelen, så kommer jeg nok til å lage pålegg o.l. denne dagen også .... eller om jeg må vente til tirsdagen hvis butikken får inn ny fløte den dagen (til waldorfsalaten) .... tirsdagen skal vi pynte treet, så hiver jeg over ribba også jeg, så er den klar, bare å varme opp på julaften ) Nå gleder jeg meg veldig til jul kjenner jeg Eneste som er dumt nå er at nesten all snøen er borte ..... håper det kommer snø i helga og at det blir kaldere, DA blir det ordentlig julestemning også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Masse igjen. Men jul blir det uansett:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er ikke på langt nær ferdig ennå. Men har fortsatt noen dager igjen på meg. Regner med å være ferdig med det meste i løpet av lørdag og søndag, da kan jeg bare kose meg på fridagene mandag og tirsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei - er ikke ferdig. Skal avsted nå og kjøpt gaver til to nieser og til mine foreldre. Tror vi er ferdige med å bake - skal bare lage delfiakake i helga :-) Og så juletre må vi ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, jeg er ikke ferdig, men pyntet treet i går. Jeg er nødt til å bli ferdig i løpet av kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, jeg er ikke ferdig, men pyntet treet i går. Jeg er nødt til å bli ferdig i løpet av kvelden. Pyntet treet i går!?!? 18. desember? Jeg går ut i fra at du har kunstig tre ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Pyntet treet i går!?!? 18. desember? Jeg går ut i fra at du har kunstig tre ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer? Det er ny rekord, men vi skal ha fest i morgen og da skal alt være klappet og klart:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Pyntet treet i går!?!? 18. desember? Jeg går ut i fra at du har kunstig tre ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer? Det kommer ikke noe falsk tre inn i mitt hus nei. Vi har Edelgran og bare jeg husker og fylle etter med vann jevnlig, holder treet seg fint lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har aldri ligget så dårlig an før. Eksamen + 4 dager syk passer ganske dårlig i desember. Men det blir nok jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det kommer ikke noe falsk tre inn i mitt hus nei. Vi har Edelgran og bare jeg husker og fylle etter med vann jevnlig, holder treet seg fint lenge. Jeg sverger også til ekte tre, enn så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg sverger også til ekte tre, enn så lenge... Dansk edelgran drysser nesten ikke:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.