pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja nå roer alt seg her i heimen. Vanlig rengjøring og pynt av tre gjenstår i tillegg til matvarer. Er fristet til å handle i dag, de melder sykt mye vind i helgen.... Frister mest å sitte inne å kose seg da. Var og fikk byttet ei dressbuske, så fikk jeg tak i dressjakke til han også, min sønn altså Så kjøpte jeg en gave til han som var så elskverdig å låne bort maskinen sin til oss. Han er en reddende engel. Nå skal maskinen leveres tilbake med mange takk, men gaven skal jeg lure inn under treet der han skal feire jul Skal kjøre ut gaver i dag, så er det gjort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg prøvde å lure meg til ikke å henge opp barnehagepynten de største laget for 15 år siden. '' Det må da være mye viktigere å ha et juletre som gleder barna, enn å ha et stilfullt et? He he, jeg burde vel han forventet en slik kommentar;o) "Jeg er litt nøye på dette med interiør så egentlig kunne jeg tenkt meg å skifte ut alle de røde julekulene" Legg merke til at jeg skrev at jeg kunne _tenkt_ meg. Det betyr ikke at jeg ikke lot ungene få ha det slik de ville ha det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Litt kjedelig med ting til huset i gave til sin kjæreste, da. Skulle gjerne gi noe mer personlig. ''Skulle gjerne gi noe mer personlig.'' Nemlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Et flott belte!? (har sett etter det selv, men ikke funnet et slikt jeg hadde i tankene) Ikke dumt! Han bruker jo belte hver dag. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Både min elskede og eksen min elsker små (og store) duppedingser og det tror jeg gjelder de fleste menn, helst noe som går på batteri og brummer - stikk en tur på Biltema eller Clas Ohlsson og ta en titt? Han er av det praktiske slaget, mannen min, dvs. at han har skaffet seg de duppedittene han _trenger_ for lengst... Og han ville nok ikke bli kjempeglad om jeg gikk bort og kjøpte en duppeditt han _ikke trenger_. Men belte var ikke noen dårlig idè. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 He he, jeg burde vel han forventet en slik kommentar;o) "Jeg er litt nøye på dette med interiør så egentlig kunne jeg tenkt meg å skifte ut alle de røde julekulene" Legg merke til at jeg skrev at jeg kunne _tenkt_ meg. Det betyr ikke at jeg ikke lot ungene få ha det slik de ville ha det:-) Det var ikke julekulene jeg reagerte på, men at du ikke hang opp barnas selvlagede juletrepynt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det var ikke julekulene jeg reagerte på, men at du ikke hang opp barnas selvlagede juletrepynt. Jeg hang opp barnas selvlagede julepynt. Les innlegget en gang til du:-) Hadde det vært minstemor som hadde laget julepynt til treet, så hadde jeg hengt det opp momentant. Hun har aldri laget noe for å henge på treet. Dette var julepynt som ble laget en gang i tiden av "unger" som nå er 15 og snart 18 år og jeg håpet de hadde glemt det , men den gang ei:-) Da lot jeg som jeg ikke var ferdig med og pynte og fant det frem og hengte det opp. Forsto du nå? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg hang opp barnas selvlagede julepynt. Les innlegget en gang til du:-) Hadde det vært minstemor som hadde laget julepynt til treet, så hadde jeg hengt det opp momentant. Hun har aldri laget noe for å henge på treet. Dette var julepynt som ble laget en gang i tiden av "unger" som nå er 15 og snart 18 år og jeg håpet de hadde glemt det , men den gang ei:-) Da lot jeg som jeg ikke var ferdig med og pynte og fant det frem og hengte det opp. Forsto du nå? :-) Jeg skjønte det i første omgang. Og jeg reagerer fortsatt på at du først hengte opp barnas juletrepynt etter at de hadde etterlyst det. Jeg har barn som bare er litt yngre enn dine eldste. Og jeg ville aldri funnet på å la være å henge opp den juletrepynten de lagde i barnehagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg skjønte det i første omgang. Og jeg reagerer fortsatt på at du først hengte opp barnas juletrepynt etter at de hadde etterlyst det. Jeg har barn som bare er litt yngre enn dine eldste. Og jeg ville aldri funnet på å la være å henge opp den juletrepynten de lagde i barnehagen. ''Jeg har barn som bare er litt yngre enn dine eldste. Og jeg ville aldri funnet på å la være å henge opp den juletrepynten de lagde i barnehagen'' Så flott! Jeg tror du er en god mor :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mangler et par gaver. Skal vaske i morgen. Hugge tre på søndag. Dra på bytur alene med mannen mandag. Pynte på tirsdag. Bare kose meg og lage julematen på onsdag. Og jeg hadde eksamen i går! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Næsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mangler et par gaver. Skal vaske i morgen. Hugge tre på søndag. Dra på bytur alene med mannen mandag. Pynte på tirsdag. Bare kose meg og lage julematen på onsdag. Og jeg hadde eksamen i går! ''Og jeg hadde eksamen i går!'' Gikk det bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mangler et par gaver. Skal vaske i morgen. Hugge tre på søndag. Dra på bytur alene med mannen mandag. Pynte på tirsdag. Bare kose meg og lage julematen på onsdag. Og jeg hadde eksamen i går! Hvordan gikk det?! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg hang opp barnas selvlagede julepynt. Les innlegget en gang til du:-) Hadde det vært minstemor som hadde laget julepynt til treet, så hadde jeg hengt det opp momentant. Hun har aldri laget noe for å henge på treet. Dette var julepynt som ble laget en gang i tiden av "unger" som nå er 15 og snart 18 år og jeg håpet de hadde glemt det , men den gang ei:-) Da lot jeg som jeg ikke var ferdig med og pynte og fant det frem og hengte det opp. Forsto du nå? :-) Jeg reagerer på samme måte som Ulvinnen og kommer nok til å fortsette å ha ungenes pynt på treet så lenge den henger sammen eller til de evt. får den med seg når de flytter hjemmefra. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg reagerer på samme måte som Ulvinnen og kommer nok til å fortsette å ha ungenes pynt på treet så lenge den henger sammen eller til de evt. får den med seg når de flytter hjemmefra. ) Så flott:-) Det er helt i orden for meg det;o) Kjedelig om alle skulle gjøre som meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg skjønte det i første omgang. Og jeg reagerer fortsatt på at du først hengte opp barnas juletrepynt etter at de hadde etterlyst det. Jeg har barn som bare er litt yngre enn dine eldste. Og jeg ville aldri funnet på å la være å henge opp den juletrepynten de lagde i barnehagen. Det blir jo voldsomt overfylt etterhvert hvis alt ungene produserer i mer eller mindre heldige og inspirerte øyeblikk skal henges opp... Nå når mine er godt og vel tenåringer begge to, og de ofte ikke husker om det var dem selv som lagde noe eller den andre, - og hvor tidens tann har gjort pynten verre og verre - så synes de det hadde vært teit å henge opp det eldste - og "verste". De tingene som har holdt seg, og som fortsatt har sin opprinnelige sjarm blir jo brukt år etter år, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Pyntet treet i går!?!? 18. desember? Jeg går ut i fra at du har kunstig tre ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer? ''ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer?'' For meg ville det vært alt for tidlig med trepynting 18. desember, men ikke fordi jeg ville vært redd for at nålene skulle falle av, da. det er jo bare seks dager, altså to dager kortere enn fra lille julaften (= tradisjonell juletrepyntedag) og nyttårsaften, og de fleste har vel fortsatt både tre og nåler da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg prøvde å lure meg til ikke å henge opp barnehagepynten de største laget for 15 år siden. '' Det må da være mye viktigere å ha et juletre som gleder barna, enn å ha et stilfullt et? Enig med deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Her er juletreet nostalgisk pyntet, ikke stilfullt. ) Kjæresten bryr seg lite, han sitter bare og ser på stort sett, mens ungene og jeg storkoser oss og pynter ivei. I år skal vi pynte mens han er på jobb og da skal jeg benytte sjansen til å bytte ut noen av hans plastkuler med en del av mine finere glasskuler tenker jeg. ) Må hente opp juletrepynten min fra kjelleren i dag og se hva jeg har. ''Må hente opp juletrepynten min fra kjelleren i dag og se hva jeg har.'' ja, du må hente opp den store kassa med julpønt, ellers får du itj pønta te jul!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, jeg er ikke ferdig, men pyntet treet i går. Jeg er nødt til å bli ferdig i løpet av kvelden. VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.