Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg prøvde å lure meg til ikke å henge opp barnehagepynten de største laget for 15 år siden. '' Det må da være mye viktigere å ha et juletre som gleder barna, enn å ha et stilfullt et? Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen... For det første snakker vi om store tenåringer her,- ikke småbarn. Og det var jo med en viss humor hun innrømte episoden,- og det var de aller eldste tingene hun prøvde å utelate. Jeg smilte i alle fall litt da jeg så henne for meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! Vet du det ikke? Jeg vet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er ihvertfall ferdig på _jobben_ til jul:-) Og har lagt inn "ikke tilgjengelig" på telefonen og fraværsmelding på mail.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! ''VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? '' Hehe,- det regner jeg med at jeg har funnet ut... Men jeg sier det ikke hvis ikke VKF vil at det skal være kjent :-) For alt jeg vet har hun forklart det før...men ikke så jeg har sett det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vet du det ikke? Jeg vet Jeg er ikke flink nok til å følge med her, visst. Si det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vet du det ikke? Jeg vet Har hun sagt det selv? Jeg har gjettet det,- regner jeg med, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? '' Hehe,- det regner jeg med at jeg har funnet ut... Men jeg sier det ikke hvis ikke VKF vil at det skal være kjent :-) For alt jeg vet har hun forklart det før...men ikke så jeg har sett det. Jeg aner hva V´en står for, men ikke de andre to? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''ellers er det vel ikke mange nålene igjen på det når julekvelden kommer?'' For meg ville det vært alt for tidlig med trepynting 18. desember, men ikke fordi jeg ville vært redd for at nålene skulle falle av, da. det er jo bare seks dager, altså to dager kortere enn fra lille julaften (= tradisjonell juletrepyntedag) og nyttårsaften, og de fleste har vel fortsatt både tre og nåler da. Det er egentlig for tidlig for meg også, men siden vi skal ha juleselskap i morgen og siden jeg visste at vi kom til å bruke dagen i dag etter jobb til å vaske hele huset, ta alt ut av vitrineskapet skylle glassene og tørke støv i vitrneskapet, levere minstemor hos foreldrene mine, pakke inn noen presanger som skulle leveres i dag, hente bord og stoler som vi har leid, så måtte treet pyntes i går. Alt som skulle gjøres i dag tar en del tid. Vi ville ikke fått tid til å styre med treet i tillegg i dag. Jeg er ikke engang feridg enda. Det blir en del å gjøre i morgen også. Ikke at det er nødvendig å pynte til jul før juleselskapet, men jeg synes nå det er litt hyggelig og ha gjort det da, når vi først skal juleselskap så tett opp under jul:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! Vil Kanksje Fise Var Kåt (men) Frigid Ven Kvinne (i) Førtiårene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! Forbokstavene til noen jeg kjenner. Håper du får sove riktig godt i natt;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen... For det første snakker vi om store tenåringer her,- ikke småbarn. Og det var jo med en viss humor hun innrømte episoden,- og det var de aller eldste tingene hun prøvde å utelate. Jeg smilte i alle fall litt da jeg så henne for meg :-) ''Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen...'' Det er da ikke spørsmål om å _misforstå_ men om å ha ulik oppfatning av hva man legger vekt på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Også mangler jeg strengt tatt julegave til gubben... Huff, det er litt ille, egentlig, for jeg _vet_ at han har lagt seg i selen og funnet noe jeg ønsker meg, men jeg kan ikke komme på èn "festlig" ting å gi til han... '' Akkurat samme her. Har et ønske om fancy brødrister i bakhånd, men det er da fryktelig kjedelig. ''Nei, blowjob er _ikke_ aktuelt å ha under juletreet'' *LOL* Hadde vært noe. Særlig med tigermor til stede. ''tigermor '' LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er ikke flink nok til å følge med her, visst. Si det! Jeg synes hun skal fortelle det selv Det ligger en historie bak nicket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har hun sagt det selv? Jeg har gjettet det,- regner jeg med, da... Jeg tror ikke hun har sagt det selv, men da nicket dukket opp sa det seg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ikke dumt! Han bruker jo belte hver dag. Takk! http://store.drumbum.com/media/got-beer-belt-buckle.jpg Belte for den praktisk anlagte øldrikkeren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen... For det første snakker vi om store tenåringer her,- ikke småbarn. Og det var jo med en viss humor hun innrømte episoden,- og det var de aller eldste tingene hun prøvde å utelate. Jeg smilte i alle fall litt da jeg så henne for meg :-) Da slapp jeg og si det selv;o) Jeg satt og humret litt for meg selv her. Ble jo nesten komisk, men jeg hadde ikke tenkt å kommentere ytterligere. Dolmødre asså;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! *hvisker så bare tonie hører det* Det må være forbokstavene til barna hennes da, ref innlegget hennes nedenfor;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Synes du leser VKF's innlegg som en viss person leser bibelen...'' Det er da ikke spørsmål om å _misforstå_ men om å ha ulik oppfatning av hva man legger vekt på. Tja,- er dere helt sikre på at dere vil ha all pynt framme fra en produksjon som vel nå strekker seg over 14 år - og etter 3 barn? Det blir jo en del,- man kan ikke bruke alt,- vel? Og etter såpass mange år blir jo pynten noe redusert... Nå vet jeg ikke hvor store - og hvor mange - barn ulvinnen har,- men jeg som har 2 barn på VKF's barns alder, jeg skjønner hva hun mener - selv om jeg ikke er så glad i _stilfulle_ trær,- men heller mer til koselige, rolige trær (minst mulig gull og glitter)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er egentlig for tidlig for meg også, men siden vi skal ha juleselskap i morgen og siden jeg visste at vi kom til å bruke dagen i dag etter jobb til å vaske hele huset, ta alt ut av vitrineskapet skylle glassene og tørke støv i vitrneskapet, levere minstemor hos foreldrene mine, pakke inn noen presanger som skulle leveres i dag, hente bord og stoler som vi har leid, så måtte treet pyntes i går. Alt som skulle gjøres i dag tar en del tid. Vi ville ikke fått tid til å styre med treet i tillegg i dag. Jeg er ikke engang feridg enda. Det blir en del å gjøre i morgen også. Ikke at det er nødvendig å pynte til jul før juleselskapet, men jeg synes nå det er litt hyggelig og ha gjort det da, når vi først skal juleselskap så tett opp under jul:-) Ja, det skjønner jeg godt. ha en hygelig fest! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Forbokstavene til noen jeg kjenner. Håper du får sove riktig godt i natt;o) Jeg får bænkers ikke sove før jeg vet _hvems_ forbokstaver det er. Det er jo ærlig talt en viktig del av helhetsbildet. *himle* Jeg har nå uansett bestemt meg for at det står for Vi (som) Krever Fotformsko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.