morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tja,- er dere helt sikre på at dere vil ha all pynt framme fra en produksjon som vel nå strekker seg over 14 år - og etter 3 barn? Det blir jo en del,- man kan ikke bruke alt,- vel? Og etter såpass mange år blir jo pynten noe redusert... Nå vet jeg ikke hvor store - og hvor mange - barn ulvinnen har,- men jeg som har 2 barn på VKF's barns alder, jeg skjønner hva hun mener - selv om jeg ikke er så glad i _stilfulle_ trær,- men heller mer til koselige, rolige trær (minst mulig gull og glitter)... det var ikke snakk om _all_ pynt, men _ingen_ pynt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror ikke hun har sagt det selv, men da nicket dukket opp sa det seg selv Ja,- det var det jeg tenkte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *hvisker så bare tonie hører det* Det må være forbokstavene til barna hennes da, ref innlegget hennes nedenfor;-) Da hadde jeg ikke sagt det ikke sagt noe hvis det var det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, det skjønner jeg godt. ha en hygelig fest! :-) Takk for det;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja,- det var det jeg tenkte :-) Det gjelder å følge litt med, sant?-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 det var ikke snakk om _all_ pynt, men _ingen_ pynt. Var det? Syntes det sto barnehagepynten, jeg. Og den er desidert eldst, da. Har ikke mye igjen av den jeg. Og ungene mine husker nesten ikke barnehagen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg får bænkers ikke sove før jeg vet _hvems_ forbokstaver det er. Det er jo ærlig talt en viktig del av helhetsbildet. *himle* Jeg har nå uansett bestemt meg for at det står for Vi (som) Krever Fotformsko. For å hjelpe deg litt med nattesøvnen kan fortelle deg at du hadde helt rett;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da hadde jeg ikke sagt det ikke sagt noe hvis det var det. tre ekskjærester, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 For å hjelpe deg litt med nattesøvnen kan fortelle deg at du hadde helt rett;o) Jeg tror du juger, og at VKfFstår for "Vil Knulle Finn", men fingrene av fatet!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *hvisker så bare tonie hører det* Det må være forbokstavene til barna hennes da, ref innlegget hennes nedenfor;-) Hvisker tilbake : hvor da??? Vidkun? Knut? Fredrich? ....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror du juger, og at VKfFstår for "Vil Knulle Finn", men fingrene av fatet!!!! Det er vel Finn. no du tenker på da? Du er bare sjalu du;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror du juger, og at VKfFstår for "Vil Knulle Finn", men fingrene av fatet!!!! ''Jeg tror du juger, og at VKfFstår for "Vil Knulle Finn", men fingrene av fatet!!!!'' Hmm... Det var litt av et språkbruk fra morsan en fredags kveld ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da slapp jeg og si det selv;o) Jeg satt og humret litt for meg selv her. Ble jo nesten komisk, men jeg hadde ikke tenkt å kommentere ytterligere. Dolmødre asså;o) Dolmødre er veldig gode mødre :-) Vi er gode dol-tenåringsmødre,- tror du ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 For å hjelpe deg litt med nattesøvnen kan fortelle deg at du hadde helt rett;o) Pøh, du prøver bare å lure meg i seng du! *skule* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dolmødre er veldig gode mødre :-) Vi er gode dol-tenåringsmødre,- tror du ikke? Det tror jeg. Jeg tror ihvertfall jeg er bra nok, selv om jeg nok ikke er perfekt;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 VKF... Hva, hva, hva står det for egentlig??? Verdens Kongelige Forbund? Vormsunds Kvinnelige Filantroper? Ville Korpulente Fribrytere? Jeg får ikke sove i natt hvis du ikke sier det. Bare så du vet det! Sånn går det når man ikke følger med på dol kontinuerlig. Du gikk glipp av en begivenhet. Vi som fikk det med oss vet hva bokstavene står for...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Var det? Syntes det sto barnehagepynten, jeg. Og den er desidert eldst, da. Har ikke mye igjen av den jeg. Og ungene mine husker nesten ikke barnehagen... Vi har vel knapt pynt som er laget på skolen, så hjemmelaget pynt = barnehageproduksjonen;-) Foruten mine intrikate papirkurver som er minst 15 år gamle...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Sånn går det når man ikke følger med på dol kontinuerlig. Du gikk glipp av en begivenhet. Vi som fikk det med oss vet hva bokstavene står for...*s* Ja, ja, ja, bare skryt du...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror du juger, og at VKfFstår for "Vil Knulle Finn", men fingrene av fatet!!!! Fy morsan! Du er på småbarnsforumet - og dessuten er det snart jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det tror jeg. Jeg tror ihvertfall jeg er bra nok, selv om jeg nok ikke er perfekt;o) Jeg synes ikke du er en dårlig mor fordi du ikke ønsker å ha barnas egenlagede julepynt på treet! Du har bare andre preferanser for juletreet ditt enn f eks meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.