waxo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 og en hyggelig gratulasjon :-) Gubben og jeg har visst bryllupsdag i dag vi :-)))))) Har alltid hørt at det er stor skam hvis mannen glemmer sånne dager, vi har vært gift i 8 år, og det er bare en gang jeg har husket det uten å bli minnet om det..... Hvor stor skam er det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er en veldig liten skam. Her i huset bruker vi påminner på mobilen, begge to, for å huske det. Det har nemlig hendt en glipp eller to, for oss begge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer med dagen, forresten! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 *hehe* Jeg sendte kjæresten følgende tekstmelding på 3-årsdagen vår:"Gratulerer med dagen!" Det tok noen sekunder så hadde jeg ham på tråden:"Hvilken dag er det nå da?" Jeg _vet_ at han ikke klarer å huske slike ting (han husker bursdagen min!) så jeg bryr meg ikke om det, men klarer ikke dy meg for å erte ham med det. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer ) Vi har vært gift kun et drøyt år, men han husket det Han husker også alltid den datoen vi hadde før vi giftet oss. Jeg ville ikke blitt lei meg om han ikke husket det, men koselig når han gjør det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 *hehe* Jeg sendte kjæresten følgende tekstmelding på 3-årsdagen vår:"Gratulerer med dagen!" Det tok noen sekunder så hadde jeg ham på tråden:"Hvilken dag er det nå da?" Jeg _vet_ at han ikke klarer å huske slike ting (han husker bursdagen min!) så jeg bryr meg ikke om det, men klarer ikke dy meg for å erte ham med det. ;o) Hehe :-) Jeg for min del er glad jeg klarer å huske ungenes bursdager :-) Må ha påminnelse på telefonen da, jeg er elendig på datoer, og de dagene jeg ikke jobber klarer jeg ikke huske hviken dato det er. Driver med regnskap på jobben, og skriver dagens dato uendelig mange ganger de dagene jeg er der, så da husker jeg ting :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er en veldig liten skam. Her i huset bruker vi påminner på mobilen, begge to, for å huske det. Det har nemlig hendt en glipp eller to, for oss begge. Det er vel igrunn en veldig lite viktig dag for oss begge :-) Skal vi feire noe blir det nok den dagen vi ble sammen tror jeg. Så det blir nok en aldri så liten 20 års feiring på våren om 2 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer ) Vi har vært gift kun et drøyt år, men han husket det Han husker også alltid den datoen vi hadde før vi giftet oss. Jeg ville ikke blitt lei meg om han ikke husket det, men koselig når han gjør det ) Vi husker det stort sett ikke noen av oss. Vi synes egentlig ikke den datoen er det viktigste i livet, og da blir det jo glemt. Men vi skal feire den dagen vi har vært sammen i 20 år, og det er bare litt over to år til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi husker det stort sett ikke noen av oss. Vi synes egentlig ikke den datoen er det viktigste i livet, og da blir det jo glemt. Men vi skal feire den dagen vi har vært sammen i 20 år, og det er bare litt over to år til :-) ''Men vi skal feire den dagen vi har vært sammen i 20 år, og det er bare litt over to år til :-)'' Oj, det var lenge ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi husker det stort sett ikke noen av oss. Vi synes egentlig ikke den datoen er det viktigste i livet, og da blir det jo glemt. Men vi skal feire den dagen vi har vært sammen i 20 år, og det er bare litt over to år til :-) Waxo -*flirer litt* I innlegget øverst står det : ''gift i 8 år'' Og nå skriver du at det bare er to år til dere har vært gift i 20 år??? Jeg vet at tida raser når man har det gøy, men det var da svært hvor gøy dere har det da;-) (tipper en litel tall-leif et sted???) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ''Men vi skal feire den dagen vi har vært sammen i 20 år, og det er bare litt over to år til :-)'' Oj, det var lenge ) Ja, og da er jeg "bare" 35 år. Ble sammen tidlig i ungdommen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Waxo -*flirer litt* I innlegget øverst står det : ''gift i 8 år'' Og nå skriver du at det bare er to år til dere har vært gift i 20 år??? Jeg vet at tida raser når man har det gøy, men det var da svært hvor gøy dere har det da;-) (tipper en litel tall-leif et sted???) Jeg oppfattet det som at de har vært sammen langt lenger enn de har vært gift 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Waxo -*flirer litt* I innlegget øverst står det : ''gift i 8 år'' Og nå skriver du at det bare er to år til dere har vært gift i 20 år??? Jeg vet at tida raser når man har det gøy, men det var da svært hvor gøy dere har det da;-) (tipper en litel tall-leif et sted???) Nei nei nei :-) Vi har vært sammen i 20 år om to år :-) Vi har vært gift i 8 år i dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei nei nei :-) Vi har vært sammen i 20 år om to år :-) Vi har vært gift i 8 år i dag :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Waxo -*flirer litt* I innlegget øverst står det : ''gift i 8 år'' Og nå skriver du at det bare er to år til dere har vært gift i 20 år??? Jeg vet at tida raser når man har det gøy, men det var da svært hvor gøy dere har det da;-) (tipper en litel tall-leif et sted???) Å være sammen i 20, er ikke det samme som å være gift i 20? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg oppfattet det som at de har vært sammen langt lenger enn de har vært gift Helt riktig AneM :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Waxo -*flirer litt* I innlegget øverst står det : ''gift i 8 år'' Og nå skriver du at det bare er to år til dere har vært gift i 20 år??? Jeg vet at tida raser når man har det gøy, men det var da svært hvor gøy dere har det da;-) (tipper en litel tall-leif et sted???) Folk pleier ikke gifte seg den dagen de treffes, da. ;oP 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei nei nei :-) Vi har vært sammen i 20 år om to år :-) Vi har vært gift i 8 år i dag :-) ..Det høres nesten ut som meg, faktisk! Vi har vært gift i (tenke seg om grundig) 6 1/2 år, men vi har vært sammen siden Ålesund brant, eller deromkring (faktisk siden 88, så vi har passert 20 årsmerket. Herregud, hvor gammel jeg er blitt!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229637618' post='4043311] Å være sammen i 20, er ikke det samme som å være gift i 20? ;-) My bad - litt kjapp i lesinga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk pleier ikke gifte seg den dagen de treffes, da. ;oP HVA? Leve i synd i lengre tid før man gifter seg? Nei, vettu hva!!!! (Sier hun som har vært sammen med en mann i snart 21 år, men bare gift i 6...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.