Gå til innhold

Fikk en telefon i dag....

waxo

Anbefalte innlegg

HVA? Leve i synd i lengre tid før man gifter seg? Nei, vettu hva!!!!

(Sier hun som har vært sammen med en mann i snart 21 år, men bare gift i 6...)

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

HVA? Leve i synd i lengre tid før man gifter seg? Nei, vettu hva!!!!

(Sier hun som har vært sammen med en mann i snart 21 år, men bare gift i 6...)

He he.. Jeg fikk fire unger før jeg giftet meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen stor skam er det vel ikke vel..

Jeg, eller rettere sagt vi har vært gift i 27 år, og jeg kan ikke huske at mannen har glemt det noen gang.

Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D

Vi feirer ikke sånn veldig altså, behøver ikke være mer enn å si gratulerer med dagen til hverandre. Noen ganger har jeg fått gave, eller jeg kjøper til han. Andre ganger blomster.

Sølvbryllupsdagen feiret vi da, da var vi på date:-) Han ringte tidlig på dagen og presenterte seg høflig med fullt navn.

Han spurte om jeg kunne tenke meg å bli med han ut å spise middag. Han sa han hadde sett meg av og til i hagen(!) og blitt interessert, og ønsket og bli kjent med meg! Ha ha, tulling!

Kunne jo ikke motstå noe sånt!

Hele kvelden lot vi som vi ikke hadde sett hverandre før.

Jepp, vi er litt barnslige av og til, men det var gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, eller rettere sagt vi har vært gift i 27 år, og jeg kan ikke huske at mannen har glemt det noen gang.

Vi feirer ikke sånn veldig altså, behøver ikke være mer enn å si gratulerer med dagen til hverandre. Noen ganger har jeg fått gave, eller jeg kjøper til han. Andre ganger blomster.

Sølvbryllupsdagen feiret vi da, da var vi på date:-) Han ringte tidlig på dagen og presenterte seg høflig med fullt navn.

Han spurte om jeg kunne tenke meg å bli med han ut å spise middag. Han sa han hadde sett meg av og til i hagen(!) og blitt interessert, og ønsket og bli kjent med meg! Ha ha, tulling!

Det hørtes jo kjempemorsomt ut :-) En mulighet til å oppdage hverandre litt på nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D ''

*LOL*

Høres ut til at dere hadde en herlig sølvbryllupsfering - sånt liker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :)

Ingen stor skam dersom ingen av dere blir lei dere om det blir glemt vel?

Om min mann eller jeg ikke hadde husket det et år så er det greit nok, noe å le av når vi kommer på det. Men en av oss husker det somregel, og gratulerer først. Ikke alltid vi gir hverandre gaver, men vi får opp minnet om den store dagen igjen, koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...