waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 HVA? Leve i synd i lengre tid før man gifter seg? Nei, vettu hva!!!! (Sier hun som har vært sammen med en mann i snart 21 år, men bare gift i 6...) He he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 HVA? Leve i synd i lengre tid før man gifter seg? Nei, vettu hva!!!! (Sier hun som har vært sammen med en mann i snart 21 år, men bare gift i 6...) He he.. Jeg fikk fire unger før jeg giftet meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen stor skam er det vel ikke vel.. Jeg, eller rettere sagt vi har vært gift i 27 år, og jeg kan ikke huske at mannen har glemt det noen gang. Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D Vi feirer ikke sånn veldig altså, behøver ikke være mer enn å si gratulerer med dagen til hverandre. Noen ganger har jeg fått gave, eller jeg kjøper til han. Andre ganger blomster. Sølvbryllupsdagen feiret vi da, da var vi på date:-) Han ringte tidlig på dagen og presenterte seg høflig med fullt navn. Han spurte om jeg kunne tenke meg å bli med han ut å spise middag. Han sa han hadde sett meg av og til i hagen(!) og blitt interessert, og ønsket og bli kjent med meg! Ha ha, tulling! Kunne jo ikke motstå noe sånt! Hele kvelden lot vi som vi ikke hadde sett hverandre før. Jepp, vi er litt barnslige av og til, men det var gøy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Noen stor skam er det vel ikke vel.. Jeg, eller rettere sagt vi har vært gift i 27 år, og jeg kan ikke huske at mannen har glemt det noen gang. Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D Vi feirer ikke sånn veldig altså, behøver ikke være mer enn å si gratulerer med dagen til hverandre. Noen ganger har jeg fått gave, eller jeg kjøper til han. Andre ganger blomster. Sølvbryllupsdagen feiret vi da, da var vi på date:-) Han ringte tidlig på dagen og presenterte seg høflig med fullt navn. Han spurte om jeg kunne tenke meg å bli med han ut å spise middag. Han sa han hadde sett meg av og til i hagen(!) og blitt interessert, og ønsket og bli kjent med meg! Ha ha, tulling! Kunne jo ikke motstå noe sånt! Hele kvelden lot vi som vi ikke hadde sett hverandre før. Jepp, vi er litt barnslige av og til, men det var gøy! Det hørtes jo kjempemorsomt ut :-) En mulighet til å oppdage hverandre litt på nytt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen stor skam er det vel ikke vel.. Jeg, eller rettere sagt vi har vært gift i 27 år, og jeg kan ikke huske at mannen har glemt det noen gang. Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D Vi feirer ikke sånn veldig altså, behøver ikke være mer enn å si gratulerer med dagen til hverandre. Noen ganger har jeg fått gave, eller jeg kjøper til han. Andre ganger blomster. Sølvbryllupsdagen feiret vi da, da var vi på date:-) Han ringte tidlig på dagen og presenterte seg høflig med fullt navn. Han spurte om jeg kunne tenke meg å bli med han ut å spise middag. Han sa han hadde sett meg av og til i hagen(!) og blitt interessert, og ønsket og bli kjent med meg! Ha ha, tulling! Kunne jo ikke motstå noe sånt! Hele kvelden lot vi som vi ikke hadde sett hverandre før. Jepp, vi er litt barnslige av og til, men det var gøy! ''Men, det er fordi jeg minner han på det i god tid:-D '' *LOL* Høres ut til at dere hadde en herlig sølvbryllupsfering - sånt liker jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer med dagen Ingen stor skam dersom ingen av dere blir lei dere om det blir glemt vel? Om min mann eller jeg ikke hadde husket det et år så er det greit nok, noe å le av når vi kommer på det. Men en av oss husker det somregel, og gratulerer først. Ikke alltid vi gir hverandre gaver, men vi får opp minnet om den store dagen igjen, koselig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.