Annabeth Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei Hadde egentlig sett meg ut en Fisher-Price laptop til minstejenta, men nå ser jeg at den kanskje kan være for "barnslig" for henne? er det noen andre merker som kan anbefales? Har også sett en barbie laptop - noen som har den? hvilke aktiviteter er det på den? takk for evt svar! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Min femåring har mye glede av min gamle pc. Dere har ikke en gammel pc som barnet kan overta? Har mer tro på det enn sånne "leke-pc'er". Men har ikke greie på de du nevner, altså. Kanskje er de helt fine, og kanskje er de mer egnet til å frakte med seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Min femåring har mye glede av min gamle pc. Dere har ikke en gammel pc som barnet kan overta? Har mer tro på det enn sånne "leke-pc'er". Men har ikke greie på de du nevner, altså. Kanskje er de helt fine, og kanskje er de mer egnet til å frakte med seg. Det synes jeg er en god idè. Jeg ser jo at snuppene på 5,5 år og 3 år bruker husets stasjonære pc ofte. De lærer jo så utrolig kjapt i den alderen, og det å kunne bruke en vanlig pc er slettes ikke dumt i disse dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har tenkt på akkurat det samme til min gutt på 4,5. Han bl så fascinert av en i en Brio-buitkk, fikk ikke med meg hva den het, men en stemme leste oppgaver som å trykke på bestemte bokstaver etc. Den var ganske dyr da, i underkant av 600.... Men virket bra. Synd jeg ikke fikk med meg navnet, skal tilbake i butikken i morra.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Yngstejenta hos oss fikk sånn en i fjor, da hun var 3,5 år. Den har blitt lekt med kjempemye, og hun bruker den enda, dog ikke så mye som før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det synes jeg er en god idè. Jeg ser jo at snuppene på 5,5 år og 3 år bruker husets stasjonære pc ofte. De lærer jo så utrolig kjapt i den alderen, og det å kunne bruke en vanlig pc er slettes ikke dumt i disse dager. Da gutten her var 5,5 år installerte han helt fint greie spill selv :-) Men han har eldre søstre da... Nesten skremmende hvor fort de lærer ting. Han lærte også å avinstallere modemet mitt........vet ikke helt hva han gjorde, men det var vekk fra maskinen :-) Fikk en god grunn til å skaffe meg ADSL da :-)))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da gutten her var 5,5 år installerte han helt fint greie spill selv :-) Men han har eldre søstre da... Nesten skremmende hvor fort de lærer ting. Han lærte også å avinstallere modemet mitt........vet ikke helt hva han gjorde, men det var vekk fra maskinen :-) Fikk en god grunn til å skaffe meg ADSL da :-)))))) Jeg ser også at de store lærer fra seg til de små. Det er utrolig hvor kjapt 3-åringen ble selvstendig med pc'n. Når hun skal på toalettet hender det hun tar musa med for at ingen skal rappe pc'n mens hun er borte. Hun er ikke så smart enda at hun gjør det diskret. Hun har en sånn snikende gange med henda bak ryggen At det er en viss risiko å la de små bruke pc'n har jo du fått erfare Det er noe galt med oppstarten på vår pc, men lillesøster trykker F1, så slår den seg på. Det er nok hun som har gjort noe siden det er en feil der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.