Spirello Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har hatt spiral snart et år nå. Den siste uken har jeg vært morgenkvalm, vært litt dårlig og oppblåst i magen, og har murringer (nede) i magen og korsryggen. Kjennes mistenkelig ut som om jeg er gravid... Får litt hetta. Hvor stor sannsynlighet er det for graviditet med hormonspiral? Noen her som har blitt gravid med spiral? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ta en test, det er ikke umulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229676142' post='4043600] Ta en test, det er ikke umulig. Ja, jeg skal det etterpå.. Ville bare høre her om noen har opplevd det. Hva 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, jeg skal det etterpå.. Ville bare høre her om noen har opplevd det. Hva Jeg har mistenkt at jeg var gravid et par ganger, med hormonspiral. Følte at symptomene var der, dessuten har jeg aldri mensen lenger. Men begge ganger avdekket testen at det ikke var noe barn på vei. Tror nok hormonene i spiralen kan spille oss et puss noen ganger.. Jeg ville definitivt tatt en test for sikkerhets skyld, det er jo mulig å bli gravid med spiral selv om det er veldig sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har ikke opplevd det selv, men en venninne har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Har ikke opplevd det selv, men en venninne har. satt den ikke på plass da, eller satt den der den skulle? Har jo hørt om spiralen som vandrer rundt i kroppen... *angst* Liker ikke ha fremmedlegeme i kroppen, men tåler ikke annen form for prevensjon, så legen min anbefalte det på det sterkeste.. Prøvde minipiller, men la utrolig mye på meg, og glemte pilla av og til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 satt den ikke på plass da, eller satt den der den skulle? Har jo hørt om spiralen som vandrer rundt i kroppen... *angst* Liker ikke ha fremmedlegeme i kroppen, men tåler ikke annen form for prevensjon, så legen min anbefalte det på det sterkeste.. Prøvde minipiller, men la utrolig mye på meg, og glemte pilla av og til. Kjenner ikke detaljene rundt denne graviditeten, det er også mange år siden nå (nå en ca. 8 år gammel jente ). Spiral skal jo være temmelig sikkert - frykter du at du er gravid er det vel bare å ta en test? Selv stortrives jeg med hormonspiral. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hørt om flere Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har hørt om flere som har blitt gravid med spiral. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Kjenner ikke detaljene rundt denne graviditeten, det er også mange år siden nå (nå en ca. 8 år gammel jente ). Spiral skal jo være temmelig sikkert - frykter du at du er gravid er det vel bare å ta en test? Selv stortrives jeg med hormonspiral. Såpass ja! Så det ble barn ut av det ja.. Er også redd for å miste hvis jeg evt. er gravid for da må jo spiralen ut osv. Vet heller ikke om min fysiske helse vil tåle et svangerskap nå, men er jeg gravid så vil jeg gjøre alt for å få barnet. Men det passer egentlig ikke.. derfor jeg har spiaralen Er fornøyd jeg og.. Bortsett fra litt småblødninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 1-2 prosent av kvinner som bruker spiral i 1 år blir gravide, så jeg et sted. Jeg hadde spiral i ca 1 år, men tok den ut for 1 måneds tid siden pga bivirkninger (blødninger). Men jeg har flere ganger følt meg ganske gravid. Tror det også er vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det finnes en del "spiral-unger". Men å bli gravid med hormonspiral er relativt uvanlig. (Men mulig) Jeg hadde samme følelse for noen år siden og tok en test som (heldigvis) var negativ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.