caprice Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet hvor jeg får kjøpt stearinlys med julelukt? Trenger alle hjelpe til julestemning nå som snøen har forsvunnet :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg mener å ha sett telys og små kubbelys på Europris.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest God Jul ! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Finn en appelsin og stapp inn nellikspiker i det lukter så deilig jul atte På glassmagasinet hos oss så jeg at de solgte røde lys som det lukter kanel av .... vet ikke om det er julelukt akkurat .... Når du får inn juletreet på tirsdagen så lukter det jul da også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnatt1 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 kongerøkelse er genialt.jeg får bare så julaften når jeg tenner den.den selges på nille,apotek,kremmerhuset o.l.steder... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg støtter forslaget om kongerøkelse, men det MÅ være av den typen med sånne små fargerike harpikslignende klumper, og ikke slik som bare er "tørre strå og kvister" ;-) Ellers finnes det lys laget av voksplater eller hva det er fra bikuber. Du kan også kjøpe slike plater på Panduro, varme dem i lufta over en påskrudd kokeplate og rulle rund en veke (som du også kjøper). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 På Ikea har de mange forskjellge duftlys med "julelukt", kanel b.la. Lukta på så mange at jeg ble helt svimmel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg støtter forslaget om kongerøkelse, men det MÅ være av den typen med sånne små fargerike harpikslignende klumper, og ikke slik som bare er "tørre strå og kvister" ;-) Ellers finnes det lys laget av voksplater eller hva det er fra bikuber. Du kan også kjøpe slike plater på Panduro, varme dem i lufta over en påskrudd kokeplate og rulle rund en veke (som du også kjøper). ''Jeg støtter forslaget om kongerøkelse, men det MÅ være av den typen med sånne små fargerike harpikslignende klumper, og ikke slik som bare er "tørre strå og kvister" ;-)'' Ja! Synd at apoteket selger feil type. Men jeg fant den riktige på Plantasjen på onsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Finn en appelsin og stapp inn nellikspiker i det lukter så deilig jul atte På glassmagasinet hos oss så jeg at de solgte røde lys som det lukter kanel av .... vet ikke om det er julelukt akkurat .... Når du får inn juletreet på tirsdagen så lukter det jul da også Pekkaline? (ingen hemmeligheter avslørt her, ville ellers ikke tippet sånn) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg støtter forslaget om kongerøkelse, men det MÅ være av den typen med sånne små fargerike harpikslignende klumper, og ikke slik som bare er "tørre strå og kvister" ;-)'' Ja! Synd at apoteket selger feil type. Men jeg fant den riktige på Plantasjen på onsdag. Jasså? Man lærer stadig. Må man på Plantasjen for å få fatt i "riktig" røkelse, eller har de den f.eks. i vanlige blomsterforretninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Jeg støtter forslaget om kongerøkelse, men det MÅ være av den typen med sånne små fargerike harpikslignende klumper, og ikke slik som bare er "tørre strå og kvister" ;-)'' Ja! Synd at apoteket selger feil type. Men jeg fant den riktige på Plantasjen på onsdag. Jeg mener å huske at apoteket solgte riktig type før? Jeg har heldigvis et lite lager, så jeg klarre meg nok for denne julen, men tipset om Plantasjen er notert:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg mener å huske at apoteket solgte riktig type før? Jeg har heldigvis et lite lager, så jeg klarre meg nok for denne julen, men tipset om Plantasjen er notert:-) Ihvertfall ikke det lokale apoteket, der hadde de bare de hvite konvoluttene med rød skrift utenpå og rusk og rask inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg mener å huske at apoteket solgte riktig type før? Jeg har heldigvis et lite lager, så jeg klarre meg nok for denne julen, men tipset om Plantasjen er notert:-) Men skal jo neppe på Plantasjen nå før jul - har de sånt i blomsterforretninger? Hva heter det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest God Jul ! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Pekkaline? (ingen hemmeligheter avslørt her, ville ellers ikke tippet sånn) Mmmmm neeeeei .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mmmmm neeeeei .... Hehe, ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Men skal jo neppe på Plantasjen nå før jul - har de sånt i blomsterforretninger? Hva heter det? Kongerøkelse. Du må ha den sorten som ligger i en liten gjennomsiktig plastboks, ikke den som ligger i hvit konvolutt. Det finnes sikkert andre steder også. Hvis du bor i Oslo, ville jeg forsøkt St. Olav bokhandel i Akersveien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kongerøkelse. Du må ha den sorten som ligger i en liten gjennomsiktig plastboks, ikke den som ligger i hvit konvolutt. Det finnes sikkert andre steder også. Hvis du bor i Oslo, ville jeg forsøkt St. Olav bokhandel i Akersveien. Ah, men sånt har jeg da fra apoteket, fra tidligere år? Trodde dere mente at det fantes en annen, enda bedre, røkelse, jeg! Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ah, men sånt har jeg da fra apoteket, fra tidligere år? Trodde dere mente at det fantes en annen, enda bedre, røkelse, jeg! Takk for svar. *S* Neida, det er god gammeldags type som "alltid" har funnets. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *S* Neida, det er god gammeldags type som "alltid" har funnets. :-) Aha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *S* Neida, det er god gammeldags type som "alltid" har funnets. :-) Den i en type "snusboks"? Fantastisk lukt, husker den helt tydelig fra mine besteforeldres hus i barndommen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den i en type "snusboks"? Fantastisk lukt, husker den helt tydelig fra mine besteforeldres hus i barndommen :-) Ja, omtrent slik, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.