Gå til innhold

Gjett hvor mye tøy en unge kan søle til...

tonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inn med en teskje mat, og ut kommer det ti. Jeg ler::::::::

Kos deg med vasken, vi har alle vært der.

Hehe, jaja. En får tenke positivt. Han er i alle fall frisk igjen til jul:) Men det er vel fare for at han er den eneste her i huset som er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaja. En får tenke positivt. Han er i alle fall frisk igjen til jul:) Men det er vel fare for at han er den eneste her i huset som er det...

Oh.. er også hjemme med spy-unge i dag, men foreløpig har vi klart å fange det i do/vask/tallerken..... Men 3,5 vaskemaskin - ungen lå i foreldrenes dobbelseng kanskje? :-)

Ungen her blir nok også kvitt oppkasten til jul, men vi venter spent på vannkopper, som har spredt seg på avdelingen i løpet av den siste uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg også hjemme med spy-unge i dag... Heldigvis rakk vi ut på soveromsgulvet før det kom i natt...

Nå har hun ikke spydd siden 10, og jeg håper det betyr at det er i ferd med å roe seg...

Men tre og en halv maskin på EN spyrunde var bra jobba, ja!

3-åringen her er nok også frisk til jul... Er mer spent på oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. er også hjemme med spy-unge i dag, men foreløpig har vi klart å fange det i do/vask/tallerken..... Men 3,5 vaskemaskin - ungen lå i foreldrenes dobbelseng kanskje? :-)

Ungen her blir nok også kvitt oppkasten til jul, men vi venter spent på vannkopper, som har spredt seg på avdelingen i løpet av den siste uka.....

Jeg tar mye heller vannkopper eller feber enn spysjuke på julaften altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar mye heller vannkopper eller feber enn spysjuke på julaften altså ;)

Enig i det :-) Vannkopper kan jo gå relativt greit for seg, og når vi likevel har fri så.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er det kke moro? :) Da poden min hadde omgangssyken måtte vi rense hele leiligheten v. Uff.. Han sto ved sengekanten min da vi hørte bleiebraket. Jeg sto opp og bar ungen i dusjen, for visste det var suppe. Traska ut gjennom stua for å hente noe, så tilbake på rommet for å hente skift (ungen sto da i dusjen) da jeg synes det lukta så dritt.. Og jada, mor adde tråkka suppe-bæsj som hadde rent tvers gjennom bleia, på gulvet, teppet, under mine føtter jeg hadde tråkka gjennom hl kåken med. : ( Det var skikkelig ille.. Gubben tok med teppet på verandaen (det gikk i søpla) og sto der og brakk seg, hehe.. Uff, det var grusomt. Selvsagt hadde jeg brukt hele fredagen til å vaske hele leiligheten, og nå¨måtte jeg halve lørdagen til å sterilisere gulvet. Uff.. To dager etter var det min tur. :) Deilig med unger! God bedrng til den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*urk*

Det beste i verden er en toniemamma som ordner og stuller og steller :-) Jeg håper for all del du unngår å få maten i retur selv..

God bedring til ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jeg håper for deres skyld at det ikke er samme dritten som vi har hatt/har! Babyen hadde over 40 i feber og kastet opp _mye_ noen dager tidlig i uka. Så var det gubben sin tur - han som aldri blir syk. Han går på 5. dagen i dag, og kan nesten ikke stå på beina. Jeg er i gang selv, og har hatt feber et par dager... Ser ikke ut til at det gir seg med det første heller.

Hiv i dere C-vit. dere voksne, sier jeg bare!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg håper for deres skyld at det ikke er samme dritten som vi har hatt/har! Babyen hadde over 40 i feber og kastet opp _mye_ noen dager tidlig i uka. Så var det gubben sin tur - han som aldri blir syk. Han går på 5. dagen i dag, og kan nesten ikke stå på beina. Jeg er i gang selv, og har hatt feber et par dager... Ser ikke ut til at det gir seg med det første heller.

Uff, stakkars dere.... vi hadde det slik i påska, jeg var ikke ute av huset på en uke..... Håper dere blir friske til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dere.... vi hadde det slik i påska, jeg var ikke ute av huset på en uke..... Håper dere blir friske til jul!!

Takk for det! Jeg satser på at vi alle er ferdige innen jul ja, det er det eneste positive ved å få det nå midt i julestria;-)

Heldigvis har vi bestilt mange gaver på nettet i år, så vi trenger bare å manne oss opp til å reise på posten en dag og hente alle gavene! Også er det matinnkjøp da, og julestrømpestæsj... Åamei!

Men jeg har vært i søpla i dag da:-) Bæsjebleiene begynte å tårne seg opp her liksom, så da var det ut i fimbulvinteren i bare pysjen:-/

Syk hele påsken må være gørr ja, det er også en sånn typisk familietid, og gjerne en ferie man absolutt trenger - midt i det lange "semesteret"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo egentlig være travelt sånn i førjulstida, så ungen bidrar vel bare på sin måte ...

Hehe, ja du sier noe. Godt han tok ansvar og ordnet opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, det der hørtes ikke morsomt ut. Jeg tror dette er en litt lettere variant. De andre i barnehagen som har hatt det har i alle fall vært raskt på bena igjen.

Håper dere er friske igjen til jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er det kke moro? :) Da poden min hadde omgangssyken måtte vi rense hele leiligheten v. Uff.. Han sto ved sengekanten min da vi hørte bleiebraket. Jeg sto opp og bar ungen i dusjen, for visste det var suppe. Traska ut gjennom stua for å hente noe, så tilbake på rommet for å hente skift (ungen sto da i dusjen) da jeg synes det lukta så dritt.. Og jada, mor adde tråkka suppe-bæsj som hadde rent tvers gjennom bleia, på gulvet, teppet, under mine føtter jeg hadde tråkka gjennom hl kåken med. : ( Det var skikkelig ille.. Gubben tok med teppet på verandaen (det gikk i søpla) og sto der og brakk seg, hehe.. Uff, det var grusomt. Selvsagt hadde jeg brukt hele fredagen til å vaske hele leiligheten, og nå¨måtte jeg halve lørdagen til å sterilisere gulvet. Uff.. To dager etter var det min tur. :) Deilig med unger! God bedrng til den lille..

Å milde skaper. Det er nesten så jeg kjenner lukta her! :)

Det er mye interessant som skjer når en har barn, du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...