Gå til innhold

Gjett hvor mye tøy en unge kan søle til...

tonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er jeg også hjemme med spy-unge i dag... Heldigvis rakk vi ut på soveromsgulvet før det kom i natt...

Nå har hun ikke spydd siden 10, og jeg håper det betyr at det er i ferd med å roe seg...

Men tre og en halv maskin på EN spyrunde var bra jobba, ja!

3-åringen her er nok også frisk til jul... Er mer spent på oss andre...

Ønsker dere god bedring. Dere er helt sikkert friske og raske om et par dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lese opp spørsmålet her hjemme - og gubben svarer 'det er mye det!' og jentungen sier 'hele skapet hvis ungen står rett foran'...

Vi har hatt våre runder vi også, om det skulle være noen tvil :-/ eller trøst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink unge!

...og sannsynligvis ganske flink og litt utmattet mor...*s*

Endelig kom min sjanse til litt skryt og anerkjennelse, men den glapp gitt. Jeg har nemlig sendt lille spetakkel videre til pappaen sin og sitter her og har det aldeles utmerket. Det var _den_ glorien....

Han har en litt sliten og ganske flink pappa tenker jeg vi sier *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lese opp spørsmålet her hjemme - og gubben svarer 'det er mye det!' og jentungen sier 'hele skapet hvis ungen står rett foran'...

Vi har hatt våre runder vi også, om det skulle være noen tvil :-/ eller trøst....

Hehe, det tviler jeg ikke på. Hils jentungen og si følgende: skapdøra var_heldigvis_ lukket. Det kunne altså vært langt verre. Takk for påminnelsen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det tviler jeg ikke på. Hils jentungen og si følgende: skapdøra var_heldigvis_ lukket. Det kunne altså vært langt verre. Takk for påminnelsen! ;)

Hun flirer :-)

Minsten her har et koseullteppe, som fremdeles lukter spy etter siste runde, på tross av en milorunde i maskina.

Du har min dypeste medfølelese! Og god bedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Oppkast er noe svineri. Er han frisk nå? Sønnen min kastet opp noen ganger i løpet av en halv dag for et par uker siden. Det var alt.. Ingen av de andre har fått det, men det sies at hele klassen hans har hatt det i tur og orden.

For ca et år siden kastet 3 av mine opp i to-tre dager. To hadde hodet i hver sin bøtte, mens den siste hadde hodet i toalettet. Mannen min var på alle butikkene og leita etter en rosa bøtte, for det var veldig viktig for henne som ikke hadde bøtte. Hun måtte ta til takke med en rød.

Det er godt når de rekker fram til bøtta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! Han roterte 180 grader mens han spruta ut over alt som var. Herrrlig...:)

Eg husker med gru tilbake på den gang da, i 5 døgn sleit vi (sønnen vår) med oppkast 24 timer i døgnet, uff...stakkars gutt.

Tipset var drikke (cola) og salt (potetgull) fra legen, det blei dietten i den perioden...:(

Men...det går over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom min sjanse til litt skryt og anerkjennelse, men den glapp gitt. Jeg har nemlig sendt lille spetakkel videre til pappaen sin og sitter her og har det aldeles utmerket. Det var _den_ glorien....

Han har en litt sliten og ganske flink pappa tenker jeg vi sier *s*

Ok dah :-) Æres den som æres bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai, det der hørtes ikke morsomt ut. Jeg tror dette er en litt lettere variant. De andre i barnehagen som har hatt det har i alle fall vært raskt på bena igjen.

Håper dere er friske igjen til jul:)

Takk for det! Satser stort på å komme meg ut på mandag for å handle inn siste rest av greier, og å orke å pynte juletreet på tirsdag:-)

Babyen her blei nemlig også fort frisk igjen se, det varte bare 3 dager for henne! Men vi voksne er tydeligvis litt treigere i systemet;-)

God bedring til gutten din også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...