Gå til innhold

Lekedatamaskin

Gjest ernas

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en lekedatamaskin til treåringen min. Vi ønsker da å kjøpe en enkel maskin som han kan lære tall og bokstaver på uten å måtte slå opp i et aktivitetshefte. Har er fra før men den er vanskelig i bruk og en må hele tiden gå inn i et aktivitetshefte for å finne ut hva en skal gjøre. Vi ønsker nå en enkel en. Noen som har en å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt to ulike typer til guttene våre. Eldstemann fikk en Ole Brum-maskin som jeg likte veldig godt. Lillebror har en annen type som jeg ikke husker hva heter engang. Jeg ville sjekket lyden var jeg deg. På noen av dem er det en forferdelig og utydelig tale og poenget er jo at barna skal lære litt av dette, og da må de nødvendigvis forstå hva personen sier også.

Her fikk og så begge guttene på treårsdagen sin. Storebror kunne alle bokstavene i løpet av ei uke etter at denne maskina var i hus og knakk lesekoden etter et halvår. Lillebror har ikke brukt sin like mye men har nok lært mange bokstaver der han også. Han er mer enn matematiker så han har nok brukt telleprogrammene mest. Viktig at det finnes et slikt på maskina også. I tillegg bør det ha et program der de lærer om ulike former. Musikkprogram der de kan spille på tastene er egentlig bare bråk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...