Gå til innhold

Eh, barnehagegaver...

Åsemor

Anbefalte innlegg

Hva gjør man med de?

Har i dag fått med 5 ting hjem fra avdelingen til minstejenta mi. Hun er 16 mnd... Jeg trodde ikke hun var i stand til å lage julegaver, men jeg tok visst feil. Eh, nei. Jeg hadde visst rett!

Det er totalt ubrukelig, OG STYGT!

Ikke alt, da. ;) Det var to laminerte små tegninger, som jeg tror er bokmerker. De kan iallfall brukes som bokmerker, tenker jeg.

Så var det en ting som er pakket inn, så det vet jeg ikke hva er.

Så er det to leireklatter. To firkantede leireklatter.

Er det slemt å kaste det med en gang, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Er det slemt å kaste det med en gang, eller?''

Jepp, det er slemt! Kanskje kan noe overdras til en sentimental bestemor eller tante, og det resterende bør oppbevares i en "minne-eske" hvor du også kan putte andre ting hun produserer de kommende år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Hvis du ikke støtter meg i denne tråden, så skal jeg gi ungene dine noe utrolig klissete hobbygreier som også produserer lyd til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke støtter meg i denne tråden, så skal jeg gi ungene dine noe utrolig klissete hobbygreier som også produserer lyd til jul!

Da havner det på samme sted som leiregreiene til Åsemor. *Muahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det slemt å kaste det med en gang, eller?''

Jepp, det er slemt! Kanskje kan noe overdras til en sentimental bestemor eller tante, og det resterende bør oppbevares i en "minne-eske" hvor du også kan putte andre ting hun produserer de kommende år.

Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? ;)

Det går ikke an å starte utsorteringen allerede ved så ung alder! Men noe kan som sagt overdras til andre i familien slik at de kan oppbevare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da havner det på samme sted som leiregreiene til Åsemor. *Muahaha*

Du har overdreven tro på din egen evne til å ta kontroll over gavene. Jeg kan jo også vurdere å gi en av dem en fiiiin fløyte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har overdreven tro på din egen evne til å ta kontroll over gavene. Jeg kan jo også vurdere å gi en av dem en fiiiin fløyte...

Noen blåseinstrumenter har en lei tendens til å bli fyllt med lim i løpet av natta. Det er sånt som skjer. Bare spør naboen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å starte utsorteringen allerede ved så ung alder! Men noe kan som sagt overdras til andre i familien slik at de kan oppbevare det.

Hehe, jeg kan ikke gi bort det rælet der til andre. ;)

Men jeg skal legge det i en eske jeg. Langt langt vekk. Så finner hun det om 50 år når hun rydder huset etter sin døde mor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kan ikke gi bort det rælet der til andre. ;)

Men jeg skal legge det i en eske jeg. Langt langt vekk. Så finner hun det om 50 år når hun rydder huset etter sin døde mor. ;)

Sånn ja! Nå blir det bra :-)

Fornøyd hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en STOR eske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blåseinstrumenter har en lei tendens til å bli fyllt med lim i løpet av natta. Det er sånt som skjer. Bare spør naboen min.

Jeg skal instruere dem i hvor de evt. kan oppbevare slike gjenstander. Ikke alle steder flyfly er så glad i å lete etter ting.

Du er herved advart - og bør kanskje reflektere nøye over det... Men siden Åsemor nå har tatt til vettet, så er jeg litt mindre bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke slemt. Hun er så liten at hun ikke merker det engang!

Når hun er 8 år og går på skole, derimot, DA er det slemt å kaste ;)

Da vet de godt hva de lager og er veeeeldig stolte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri om det fortsetter slik, da. Plustelig en dag blir det slutt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pælmer det usannsynlig stygge, og tar vare på et par ting. Man kan ikke ta vare på alt ræl, og hun er faktisk så lita at leireklatter ikke blir savnet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen vår var flinke til å finne ting de små barna klarte å lage så det også ble fint. Mesteparten av det de har kommet hjem med har det blitt lagt stor sjel i og har vært riktig så fine og dekorative.

Fullt brukbare som julegaver til oss foreldre og besteforeldre. De har også pakket inn og skrevet på hvem de skal til.

Jeg har ikke opplevd en eneste gang at det bare har vært reireklumper som kan forestille hva som helst eller liknende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...