Åsemor Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hva gjør man med de? Har i dag fått med 5 ting hjem fra avdelingen til minstejenta mi. Hun er 16 mnd... Jeg trodde ikke hun var i stand til å lage julegaver, men jeg tok visst feil. Eh, nei. Jeg hadde visst rett! Det er totalt ubrukelig, OG STYGT! Ikke alt, da. Det var to laminerte små tegninger, som jeg tror er bokmerker. De kan iallfall brukes som bokmerker, tenker jeg. Så var det en ting som er pakket inn, så det vet jeg ikke hva er. Så er det to leireklatter. To firkantede leireklatter. Er det slemt å kaste det med en gang, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ''Er det slemt å kaste det med en gang, eller?'' Jepp, det er slemt! Kanskje kan noe overdras til en sentimental bestemor eller tante, og det resterende bør oppbevares i en "minne-eske" hvor du også kan putte andre ting hun produserer de kommende år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 *flirer* Hvis du ikke støtter meg i denne tråden, så skal jeg gi ungene dine noe utrolig klissete hobbygreier som også produserer lyd til jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis du ikke støtter meg i denne tråden, så skal jeg gi ungene dine noe utrolig klissete hobbygreier som også produserer lyd til jul! Da havner det på samme sted som leiregreiene til Åsemor. *Muahaha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 ''Er det slemt å kaste det med en gang, eller?'' Jepp, det er slemt! Kanskje kan noe overdras til en sentimental bestemor eller tante, og det resterende bør oppbevares i en "minne-eske" hvor du også kan putte andre ting hun produserer de kommende år. Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? Det går ikke an å starte utsorteringen allerede ved så ung alder! Men noe kan som sagt overdras til andre i familien slik at de kan oppbevare det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da havner det på samme sted som leiregreiene til Åsemor. *Muahaha* Du har overdreven tro på din egen evne til å ta kontroll over gavene. Jeg kan jo også vurdere å gi en av dem en fiiiin fløyte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du har overdreven tro på din egen evne til å ta kontroll over gavene. Jeg kan jo også vurdere å gi en av dem en fiiiin fløyte... Noen blåseinstrumenter har en lei tendens til å bli fyllt med lim i løpet av natta. Det er sånt som skjer. Bare spør naboen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Det går ikke an å starte utsorteringen allerede ved så ung alder! Men noe kan som sagt overdras til andre i familien slik at de kan oppbevare det. Hehe, jeg kan ikke gi bort det rælet der til andre. Men jeg skal legge det i en eske jeg. Langt langt vekk. Så finner hun det om 50 år når hun rydder huset etter sin døde mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, jeg kan ikke gi bort det rælet der til andre. Men jeg skal legge det i en eske jeg. Langt langt vekk. Så finner hun det om 50 år når hun rydder huset etter sin døde mor. Sånn ja! Nå blir det bra :-) Fornøyd hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? Du trenger en STOR eske... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen blåseinstrumenter har en lei tendens til å bli fyllt med lim i løpet av natta. Det er sånt som skjer. Bare spør naboen min. Jeg skal instruere dem i hvor de evt. kan oppbevare slike gjenstander. Ikke alle steder flyfly er så glad i å lete etter ting. Du er herved advart - og bør kanskje reflektere nøye over det... Men siden Åsemor nå har tatt til vettet, så er jeg litt mindre bekymret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Du trenger en STOR eske... Hehehe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, det er ikke slemt. Hun er så liten at hun ikke merker det engang! Når hun er 8 år og går på skole, derimot, DA er det slemt å kaste Da vet de godt hva de lager og er veeeeldig stolte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det går ikke an å starte utsorteringen allerede ved så ung alder! Men noe kan som sagt overdras til andre i familien slik at de kan oppbevare det. Enig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja men altså, når hun produserer FEM gaver allerede som 1-åring kan vel den esken inneholde mange ting etter hvert, selv om jeg sorterer ut det verste? Man vet jo aldri om det fortsetter slik, da. Plustelig en dag blir det slutt....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen blåseinstrumenter har en lei tendens til å bli fyllt med lim i løpet av natta. Det er sånt som skjer. Bare spør naboen min. *hehehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg pælmer det usannsynlig stygge, og tar vare på et par ting. Man kan ikke ta vare på alt ræl, og hun er faktisk så lita at leireklatter ikke blir savnet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Barnehagen vår var flinke til å finne ting de små barna klarte å lage så det også ble fint. Mesteparten av det de har kommet hjem med har det blitt lagt stor sjel i og har vært riktig så fine og dekorative. Fullt brukbare som julegaver til oss foreldre og besteforeldre. De har også pakket inn og skrevet på hvem de skal til. Jeg har ikke opplevd en eneste gang at det bare har vært reireklumper som kan forestille hva som helst eller liknende :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.