jasåsånnerdet Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Har vi et stort behov for oppmerksomhet kanskje? Hva er det du ønsker å oppnå med denne typen innlegg? Drikk og spis eller bli sjuk, så enkelt er det. Ingen kan fortelle deg hvor lang tid det tar før du svimer av eller at et eller annet skjer med dine indre organer og at du stryker med. Noen kropper tåler lite, andre mye. Hva din tåler vil tiden vise.... Unødvendig innlegg...Hun har jo et problem mht. forholdet til mat.. 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har på ingen måte ønske om oppmerksomhet.. Det eneste jeg ville oppnå med dette innlegget var å høre om det var en lur ide å oppsøke lege.. Jeg ville bare høre om jeg klarer meg en stund.. Fordi jeg vil på ingen måte sulte meg ihjel.. det er ikke det som er målet. Jeg beklager det hvis innlegget mitt var feil.. jeg beklager det hvis noen her inne har misforstått mitt innlegg.. Men jeg aner ikke hvorfor det på dol skal være noen som bare må starte en krangel. Ikke bry deg om det innlegget du.. 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hvem krangler? Du er sikkert oppegående nok til å forstå at det å ikke spise og drikke vil føre til problemer for din egen kropp. I beste fall går dette bra i verst fall rett til h'. Det kommer helt an på hvor langt du tøyer strikken. Men det er ingen her som kan svare deg på det. Klart vi kan si kom deg til legen, vi forstår at du er ute og kjører. Men ikke en gang han/hun kan få deg til å spise/drikke. Hva er forresten vitsen med å la være å spise og drikke hvis du ikke har planer om å sulte/tørste deg i hjel? Liker du svimmelheten, ubehaget, uvissheten om hva utfallet av det du bedriver kan føre til av fysiske plager? Ville du sagt det samme til en med anoreksi? 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Unødvendig innlegg...Hun har jo et problem mht. forholdet til mat.. Klart hun har et problem, hva er ellers galt med svaret? At det er sannheten? 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ville du sagt det samme til en med anoreksi? Jeg har ei meget god venninne med den lidelsen og tro meg jeg har mange ganger stillt henne tilsvarende spørsmål. Hvorfor? Hva ønsker du å oppnå? Hvorfor gjør du dette med deg selv? etcetc. 0 Siter
Sporty mamma Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Det du holder på med er sakte selvmord. Du kommer til og dø hvis du fortsetter slik.I beste fall vil organene dine ta skade slik at du blir avhengig av medesiner og behandling resten av livet. Er det og ta kontroll??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.