Gå til innhold

Julegave gutt 18 år

grot

Anbefalte innlegg

Nå er det jeg som strever med julegaver her. Har egentlig det aller meste i hus da men så kom vi på i siste liten her at vi vil sende en liten oppmerksomhet til en guttpå 18 år. Så hva i alle dager gir man da? Prisen kan være ca 200 kr og helst noe lite og lett som kan sendes.

Tenkte på cd men aner jo ikke hva han liker... Gavekort på cd er heller ikke så lett da han bor 40 mil borte og jeg ikke aner hva som finnes av platebutikker der. Han bor i en mellomstor by, så de største kjedene finnes trolig. Kan man f.eks kjøpe gavekort på nettet hos de ulike platebutikkene?

Om han ikke skal få en cd så er jeg faktisk helt blank... gutta mine er så små ennå at jeg er liksom ikke helt oppdatert på hva en 18-åring kan like...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er ikkje sikker, men vil tro at et gavekort fra fks. Platekompaniet kan brukes på alle deres butikker.

Ellrs så har no en 18 åring alltids bruk for penger...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd er en god ide, eller dvd. Bet er gavekort. Ta ei ringerunde og hør om butikken har butikk der han bor. Minnepenn er også fint og lett ,om han har data da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18-åringer laster vel ned det meste av musikken, er egentlig CD'er så mye i bruk i den aldersgruppen lenger?

Jeg har god erfaring med å gi bøker - jeg spør rett og slett i bokhandelen, de vet hva som kan treffe i aldersgruppen, om en ikke ønsker å gi klassikere. Har også sett at bokhandelen har en del bøker i MP3-format(??) som er til å laste over på iPod'en (eller lignende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi en Narvesen kiosk her om dagen.

Der stod det at de solgte en form for Visa gavekort. Kunne brukes over alt.

Senteret stengte da, så jeg tok meg ikke tid til å gå inn å snakke med dem, men så jo egentlig ganske greit ut. Vurderer å finne ut av det selv, da jeg tror jeg bør finne en liten gave til største bustejentes kjæreste på 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tenåring selv

De fleste 18åringer laster ned all musikk selv, så CD er kanskje ikke så god ide. Hva med en DVD? Showet til Ylvisbrødrene? Ylvis 3 heter den vel, den tror jeg en gutt på 18 år vil like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på to kinobilletter. Disse kan stort sett bestilles på nett. Mange steder kan du også kjøpe dette på "din kino" og så virker det i de fleste kinoer rundt omkring i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...