puttelulle Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg hadde gitt ungen beskjed om å slutte å spørre og mase og sette seg og leke med den andre. Om hun ikke gidder høre etter hadde jeg sendt henne hjem. Sånn oppførsel er utenfor folkeskikken. Takk:-) Jeg mener at slik oppførsel kan man ikke godta, og det å påstå at det er naturlig for et lite barn å drive slik, det er bullshit! Hvorfor skal jeg være nødt til å dille og dalle med svarene mine? Ho har ingenting med det, og da svarer jeg ikke, eller jeg svarer "ullent". Gidder ikke slikt dill, jeg! Men takk skal du ha for støtten, det var mange som mente at det var vanlig å oppføre seg slik, og at det er mitt ansvar å dille og dalle, svare ordentlig osv, uten "ull". Dra til sjøs!:-) Uansett: God jul, Lillemus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lærerene? Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Takk:-) Jeg mener at slik oppførsel kan man ikke godta, og det å påstå at det er naturlig for et lite barn å drive slik, det er bullshit! Hvorfor skal jeg være nødt til å dille og dalle med svarene mine? Ho har ingenting med det, og da svarer jeg ikke, eller jeg svarer "ullent". Gidder ikke slikt dill, jeg! Men takk skal du ha for støtten, det var mange som mente at det var vanlig å oppføre seg slik, og at det er mitt ansvar å dille og dalle, svare ordentlig osv, uten "ull". Dra til sjøs!:-) Uansett: God jul, Lillemus! Jeg håper du i det minste ikke er lærer til en av mine unger. Forventer større innsikt og evne til kontakt med unger fra de som jeg ønsker mine skal omgås. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg håper du i det minste ikke er lærer til en av mine unger. Forventer større innsikt og evne til kontakt med unger fra de som jeg ønsker mine skal omgås. Jeg er heldigvis ikke lærer på hjemmebane! :-) Og responsen jeg får fra foreldrene til ungene jeg ER lærer for, er iallefall ikke slik du forventer, tydeligvis! Men, når man må kose, trøste, prate, og dille og dalle i arbeidstida, blir det lett noe man ikke gidder på "fritida". Man bruker seg litt opp, faktisk! Uansett: God jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helledussen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg håper du i det minste ikke er lærer til en av mine unger. Forventer større innsikt og evne til kontakt med unger fra de som jeg ønsker mine skal omgås. Nå fikk jeg meg en god latter!:-) Det MÅ jo være en spøk!? Hehehheheheheh Eller- mener du det ? Mener du at lærere skal være like omsorgsfulle, forklarende, detaljerte og pedagogiske selv med huet nedi ei vaksebøtte!? Og selv om ungen som er på besøk har fått beskjed x antall ganger om å leke med dattera til "læreren", i stedet for å spørre mora hull i hodet like før jul!? Ja da har du faktisk en del problemer i sikte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.