Gjest sjøstjerna Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vært på jobb siden 05.30... Da blir jeg sulten av all denne pinnekjøttpraten. Spesielt siden det er min klare favoritt og jeg ikke skal spise det før ute i romjula ei gang... Sukk.... Har også lyst på pinnekjøtt. Akkurat _nå_. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ''Bruker du pinnekjøttkraft i stappen?'' Jeg bruker ihvertfall ikke det. Har aldri prøvd det, men tanken frister ikke. Jeg koker kålrabien, heller av vannet, moser med håndmoser, sper med litt fløte og tilsetter litt salt og pepper. En fløteskvett i høres deilig ut ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har også lyst på pinnekjøtt. Akkurat _nå_. :-) Jeg har mest lyst på stappe, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har også lyst på pinnekjøtt. Akkurat _nå_. :-) Jepp... akkurat nå ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ...eventuelt vet du at bustebeisa er like rar som deg;-) Det føles iallefall godt å ikke være alene om å være rar ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal ha pinnekjøtt i dag Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 He.he.. Det er ikkje _du_ som skal koke i 3 timer, men pinnekjøttet. *lol* Noen skirveleifer er morsommere enn andre :-) Nyyydelig middag var det! Stor suksess. Som alltid ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 *lol* Noen skirveleifer er morsommere enn andre :-) Nyyydelig middag var det! Stor suksess. Som alltid ;-) Eg kan omtrent kjenne lukta helt hit... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 takk for alle gode tips. Tror nok jg skal komme meg i land nå. Hørtes bra ut med det tipset om julepølse ved siden av. Dattera mi tok en titt opp i esken og så meeeeget skeptisk ut .................Greit med en reserveløsning for kresne unger.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.