Gjest engler og sånnt Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg var på et møte med en person for noen dager siden. Dette var et møte jeg hadde grudd meg til i dagesvis og jeg følte meg ganske ødelagt før jeg kom dit. Møtet gikk faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd. Og når jeg gikk ut derifra så hadde jeg en sterk fornemmelse av at vi ikke var alene i det rommet, at det hadde sittet en mann der og passet på meg. Jeg kunne ikke se han da, men følte nærværet sterkt. Jeg konkluderte med at han var en skytsengel som var kommet for å passe på meg. Men er dette psykt? Jeg lider ikke av noen psykoseproblemer, men fikk bare en veldig sterk fornemmelse av noe utenfor meg selv. 0 Siter
Gjest sort-hvitt Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Nei, dette er ikke sykt. Jeg har hatt nærvær av "noen" som passer på meg mange ganger. En gang i en ulykke, skjer ofte hvis jeg føler meg truet/presset. Slike engler er gode å ha, de er der for å hjelpe oss igjennom tunge stunder. 0 Siter
Gjest englevakt Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 hvis alle som opplever at de har nærvær av engler,meg iblant,er psyke,så er det mange av oss!!har slitt med depresjoner og sånt,men det er jo noe helt anna enn psykose! spent på hva fagfolk ville svart.har selv fortalt om en døden-nær episode til min lege,og han reagerte ikke ved å kalle meg psyk e.l. Han tok meg på alvor og sa at det var en opplevelse jeg bør ta med meg videre:) tro og religion er jo ikke psykdom,så lenge det ikke kommer helt ut av kontroll... en dårlig vits fra min barndom: -hvis du snakker til gud,så ber du. hvis gud snakker til deg,er du psykotisk.... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er ikke sykt,helt normalt : ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er nok delte meninger om dette er psykt eller ikke... Jeg kjenner meget psykisk stabile mennesker som opplever dette ofte, så selv tror jeg noen kan ha slike fornemmelser. Jeg har ikke opplevd det selv. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er unormalt. Men hvis du har det greit ellers i livet ville jeg ikke kalt det for psykt. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Å føle et nærvær som du har gjort er ikke psykt. :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Nei, jeg tror ikke det er sykt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Har ikkje peiling. Men her er ihvertfall en god film innenfor temaet. http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=AXM568 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg synes ikke det er psykt, men så tror jeg på engler da. ) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Nei, ikke om det ikke fører til betydelig ubehag eller nedsatt funksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.