Gjest gert ert Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg fikk en lønnslipp fra en arbeidsgiver jeg jobbet for i starten av året hvor mine opptjente feriepenger har blitt utbetalt til en konto jeg ikke lenger har. Hva skjer når man overfører penger til en ikke-eksisterende konto? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Banken min overførte til min nye konto, som de brukte da de tok oppgjøret med den gamle kontoen. 0 Siter
Gjest gert ert Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Banken min overførte til min nye konto, som de brukte da de tok oppgjøret med den gamle kontoen. Nå har jeg avsluttet kundeforholdet i den banken - tipper de ikke finner frem til min nye bank og mitt nye bankkontonr... 0 Siter
Faure Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Da bouncer pengene tilbake til arbeidsgiver. 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Er ikke sikker, men vet om at slike innbetalinger med feil kontonr. har blitt gjort om til et kontantutbetalingsbilag (vet ikke hva det egentlig heter), og i såfall bør du få en utbetalingsanvisning i posten om ikke så lenge. Har også hørt om tilfeller hvor man må vente i minst tre måneder før pengene blir overført på nytt til riktig konto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.