Gå til innhold

Lyslampe noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest løp og kjøp

Jeg har hatt god erfaring. Også mitt barn. Det er jo ingen vitenskapelig dokumentert opplevelse fra min side, men jeg fikk mer energi, og har ikke vært deprimert denne høsten. Ikke mitt barn heller. Nå er det mange andre ting som også kan ha bidratt til det. Men etter å ha prøvd mye, og ikke være særlig påvirkelig for placeboeffekt lenger, har vi likevel brukt lampa hele høsten.

Ofte slutter en hvis en ikke tror på effekten. Det er ikke en investering jeg angrer på. Jeg merket spesielt mye i forhold til det med energi. Kan ikke si så mye om det i i forhold til søvnløsheten, da jeg tror jeg er rimelig evig forstyrra på det området. Men du kan gjerne prøve den i kombinasjon med melatonin. Du kan gjerne sitte flere ganger om dagen også. Litt om morgenen, litt senere. Men selv har jeg ikke brukt den etter kokka tre om ettermiddagen for å unngå enda større søvnproblemer.

Vi lurte på dette kjøpet i flere år. og jeg angrer nå på at jeg ikke kjøpte den før.

Gjest mørkelys

Jeg har hatt god erfaring. Også mitt barn. Det er jo ingen vitenskapelig dokumentert opplevelse fra min side, men jeg fikk mer energi, og har ikke vært deprimert denne høsten. Ikke mitt barn heller. Nå er det mange andre ting som også kan ha bidratt til det. Men etter å ha prøvd mye, og ikke være særlig påvirkelig for placeboeffekt lenger, har vi likevel brukt lampa hele høsten.

Ofte slutter en hvis en ikke tror på effekten. Det er ikke en investering jeg angrer på. Jeg merket spesielt mye i forhold til det med energi. Kan ikke si så mye om det i i forhold til søvnløsheten, da jeg tror jeg er rimelig evig forstyrra på det området. Men du kan gjerne prøve den i kombinasjon med melatonin. Du kan gjerne sitte flere ganger om dagen også. Litt om morgenen, litt senere. Men selv har jeg ikke brukt den etter kokka tre om ettermiddagen for å unngå enda større søvnproblemer.

Vi lurte på dette kjøpet i flere år. og jeg angrer nå på at jeg ikke kjøpte den før.

Hvor kjøpte du den, om jeg kan spørre?

Gjest løp og kjøp

Hvor kjøpte du den, om jeg kan spørre?

Jeg kjøpte på Expert. Philips et eller annet til rundt 2000 kroner. Godkjent og testet på alle kanter for dette bruket. Det var viktig for meg. Regn med litt hodepine de tre første dagene. Eller ta det litt rolig i starten. Vi to fikk litt hodepine i begynnelsen, men det gav seg raskt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...