Gjest lese sammen i jula Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er det noen som har tips om en fin bok å lese smmen med en gutt 9 år. Bare som litt ekstra kos, som vi ikke gjør ellers. Leser sammen så mye altså =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg leste nylig en bok for sønnen min som heter "Torsketryne". Grei underholdning med mye humor, og jeg leste boka i løpet av en liten kveldstime. Det handler om en fiskehatende gutt som stikker av fra en fisketur med familien, og han havner jo opp i endel da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agree Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Brødrene Løvehjerte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lese sammen i jula Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg leste nylig en bok for sønnen min som heter "Torsketryne". Grei underholdning med mye humor, og jeg leste boka i løpet av en liten kveldstime. Det handler om en fiskehatende gutt som stikker av fra en fisketur med familien, og han havner jo opp i endel da. Ja den var fin. Den har vi lest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lese sammen i jula Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Brødrene Løvehjerte Hvordan er Mio min Mio i forhold? Er det mot samme aldersgruppe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Rampete Robin, Tzatziki. Svein og rotta og bøkene om Stink har vært klare favoritter hos ungene våre. Nå har jeg kjøpt den siste boken om doktor prokor av Jo Nesbø til jul, jeg gleder meg om mulig like mye som de til å lese den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agree Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvordan er Mio min Mio i forhold? Er det mot samme aldersgruppe? Mio min Mio er også en bra bok. Leste den for sønnen min i 7-8 års alderen. Brødrene Løvehjerte noe senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Rampete Robin, Tzatziki. Svein og rotta og bøkene om Stink har vært klare favoritter hos ungene våre. Nå har jeg kjøpt den siste boken om doktor prokor av Jo Nesbø til jul, jeg gleder meg om mulig like mye som de til å lese den. Rampete Robin og Svein og rotta har også falt i smak her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Doktor Proktor-bøkene av Jo Nesbø er storfavoritter hos husets 9-åring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Svein og rotta-bøkene og Doktor Proktor-bøkene. Rampete Robin er fine bøker de kan lese sjøl i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Rampete Robin er bra bøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.