Gå til innhold

Fin bok for 9-årig gutt?

Gjest lese sammen i jula

Anbefalte innlegg

Gjest lese sammen i jula

Er det noen som har tips om en fin bok å lese smmen med en gutt 9 år. Bare som litt ekstra kos, som vi ikke gjør ellers. Leser sammen så mye altså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg leste nylig en bok for sønnen min som heter "Torsketryne". Grei underholdning med mye humor, og jeg leste boka i løpet av en liten kveldstime.

Det handler om en fiskehatende gutt som stikker av fra en fisketur med familien, og han havner jo opp i endel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lese sammen i jula

Jeg leste nylig en bok for sønnen min som heter "Torsketryne". Grei underholdning med mye humor, og jeg leste boka i løpet av en liten kveldstime.

Det handler om en fiskehatende gutt som stikker av fra en fisketur med familien, og han havner jo opp i endel da.

Ja den var fin. Den har vi lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampete Robin, Tzatziki. Svein og rotta og bøkene om Stink har vært klare favoritter hos ungene våre.

Nå har jeg kjøpt den siste boken om doktor prokor av Jo Nesbø til jul, jeg gleder meg om mulig like mye som de til å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er Mio min Mio i forhold? Er det mot samme aldersgruppe?

Mio min Mio er også en bra bok. Leste den for sønnen min i 7-8 års alderen. Brødrene Løvehjerte noe senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Rampete Robin, Tzatziki. Svein og rotta og bøkene om Stink har vært klare favoritter hos ungene våre.

Nå har jeg kjøpt den siste boken om doktor prokor av Jo Nesbø til jul, jeg gleder meg om mulig like mye som de til å lese den.

Rampete Robin og Svein og rotta har også falt i smak her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...