Gjest er viktig dette altså:o) Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Datteren i huset har sett dette i et lekeblad, men jeg har ikke peiling på hvilket og de kommer det jo flust av nå før jul... Var på triaden, toysrus i går, men fant ikke der... Vi bor i Oslo/Akershus. Noen som har sett en slik og kan fortelle meg hvor?? Gjerne merket på butikken, kan jo ha den i Bergen og lissom... Det er en disk med plass til kassaapparet og varer, med noen hyller under tror jeg til å ha varer på. så kan man stå bak og ekspidere! Noen som har eller har sett??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg mener jeg har sett det på Obs!! Jeg aner ikke om de har flere igjen da, men Coop Obs på Jessheim har ihvertfall hatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 www.coop.no Julekatalogen, 599,-. Men hvor stort det er, det står det ikke noe om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moment Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ringo har den. Se side 15 i katalogen: http://www.ringo.no/kataloger/Julekatalog2008_small.pdf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.