Gå til innhold

Guttungen på 6 kan ikke gå....

waxo

Anbefalte innlegg

....nå for tiden kan han bare løpe,hoppe,løpe bakover,hinke,løpe på alle 4.....

Hopp og sprett og sjo og hei :-)

Skravler,danser,skratter og ler sånn ca hele dagen :-) Ser ut til å bli en aktiv og glad juleferie i år iallefall :-)))))

God Jul og Godt Nytt År til alle dolere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Han høres ut som en helt normal gutt, he he. Jeg var litt bekymret for min sønn en stund da armer og bein gikk selv om han var i sofaen og så på tv. Det har heldigvis roet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en helt normal gutt, he he. Jeg var litt bekymret for min sønn en stund da armer og bein gikk selv om han var i sofaen og så på tv. Det har heldigvis roet seg :)

He he, godt å høre.

I kveld ble det litt surr, og dagen i dag har vært surrete ettersom vi har vært på farten hele dagen har måltider blitt surrete, ja egentlig masse surr...

Fikk han i seng en time for sent, og han var helt i taket her. Sto i senga og skråla, skratta og sang, mye for å erte oss tror jeg :-)

Plutselig roet han seg ned og sovnet på ca 1 minutt......

Snakk om av og på knapp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He he, godt å høre.

I kveld ble det litt surr, og dagen i dag har vært surrete ettersom vi har vært på farten hele dagen har måltider blitt surrete, ja egentlig masse surr...

Fikk han i seng en time for sent, og han var helt i taket her. Sto i senga og skråla, skratta og sang, mye for å erte oss tror jeg :-)

Plutselig roet han seg ned og sovnet på ca 1 minutt......

Snakk om av og på knapp :-)

''

Snakk om av og på knapp :-)''

Han har gitt alt i dag ;o)

Noen ganger har jeg tenkt at det ville vært fint om barna kom til verden med en fjernkontroll. Da kunne vi skiftet kanal om de var mugne i humøret, dempe dem om de bråker, eller rett og slett slå av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Snakk om av og på knapp :-)''

Han har gitt alt i dag ;o)

Noen ganger har jeg tenkt at det ville vært fint om barna kom til verden med en fjernkontroll. Da kunne vi skiftet kanal om de var mugne i humøret, dempe dem om de bråker, eller rett og slett slå av ;)

he he, eller som helsesøstra sa en gang. Innimellom kunne det vært deilig å satt de i hundegård :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...