waxo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ....nå for tiden kan han bare løpe,hoppe,løpe bakover,hinke,løpe på alle 4..... Hopp og sprett og sjo og hei :-) Skravler,danser,skratter og ler sånn ca hele dagen :-) Ser ut til å bli en aktiv og glad juleferie i år iallefall :-))))) God Jul og Godt Nytt År til alle dolere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kate-74- Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sånn er det hele tiden hos oss :-) Gutten er 7 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Han høres ut som en helt normal gutt, he he. Jeg var litt bekymret for min sønn en stund da armer og bein gikk selv om han var i sofaen og så på tv. Det har heldigvis roet seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Han høres ut som en helt normal gutt, he he. Jeg var litt bekymret for min sønn en stund da armer og bein gikk selv om han var i sofaen og så på tv. Det har heldigvis roet seg He he, godt å høre. I kveld ble det litt surr, og dagen i dag har vært surrete ettersom vi har vært på farten hele dagen har måltider blitt surrete, ja egentlig masse surr... Fikk han i seng en time for sent, og han var helt i taket her. Sto i senga og skråla, skratta og sang, mye for å erte oss tror jeg :-) Plutselig roet han seg ned og sovnet på ca 1 minutt...... Snakk om av og på knapp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 He he, godt å høre. I kveld ble det litt surr, og dagen i dag har vært surrete ettersom vi har vært på farten hele dagen har måltider blitt surrete, ja egentlig masse surr... Fikk han i seng en time for sent, og han var helt i taket her. Sto i senga og skråla, skratta og sang, mye for å erte oss tror jeg :-) Plutselig roet han seg ned og sovnet på ca 1 minutt...... Snakk om av og på knapp :-) '' Snakk om av og på knapp :-)'' Han har gitt alt i dag ;o) Noen ganger har jeg tenkt at det ville vært fint om barna kom til verden med en fjernkontroll. Da kunne vi skiftet kanal om de var mugne i humøret, dempe dem om de bråker, eller rett og slett slå av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 '' Snakk om av og på knapp :-)'' Han har gitt alt i dag ;o) Noen ganger har jeg tenkt at det ville vært fint om barna kom til verden med en fjernkontroll. Da kunne vi skiftet kanal om de var mugne i humøret, dempe dem om de bråker, eller rett og slett slå av he he, eller som helsesøstra sa en gang. Innimellom kunne det vært deilig å satt de i hundegård :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.