Gjest Drikkeproblem Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er nå på min 3 dag uten væske.. Jeg begynner å bli slapp, har av og til brystsmerter og magesmerter.. Jeg skjelver og ser noe utydlig.. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer bare ikke å drikke.. Må jeg snart på sykehus, hvis dette fortsetter? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hva konkret hindrer deg i å drikke? Er det stemmer, er det vrangforestillinger, er det flashbacks fra overgrep? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Prøv å få i deg saftige frukter, kanskje? Apelsin, ananas, vannmelon? Agurk, tomat, osv er også flotte Alle er rike på væske i alle fall. Og så trenger du naturligvis hjelp i forhold til væskeproblemet ditt.... 0 Siter
Gjest mener i såfall jeg Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 3 dager uten noe væske? Da bør du ringe legevakten eller ambulansen. Du trenger sykehusinnleggelse og få væske intrvensøst snarest! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Je, du trenger en innleggelse på sykehus i dag. 0 Siter
Gjest Drikkeproblem Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Je, du trenger en innleggelse på sykehus i dag. Ok.. takk for svar.. Men trenger jeg innleggelse på psykiatrisk eller somatisk.. når jeg har gått så lenge uten væske? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ok.. takk for svar.. Men trenger jeg innleggelse på psykiatrisk eller somatisk.. når jeg har gått så lenge uten væske? Det kommer an på årsaken. Jeg antar at den er psykisk. 0 Siter
Gjest drikkeproblem Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det kommer an på årsaken. Jeg antar at den er psykisk. Hvis jeg blir innlagt nå, vil jeg da få væske intravenøst? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hvis jeg blir innlagt nå, vil jeg da få væske intravenøst? Det er bare tre muligheter: Drikke, sonde, intravenøst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.