Gjest prust Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Uff, jeg skjønner godt du var kjemperedd, og at du sikkert fremdeles grøsser når du tenker på det. Var det du som ble så redd da ene barnet ditt lå med ørene ned i vannet i badekaret slik at h*n ikke hørte deg, og du trodde h*n var død? Jeg opplevde det med sønnen min, og da jeg fortalte det her inne synes jeg å huske at du hadde opplevd det samme. Jeg ble så skremt at jeg reiv ungen opp av badekaret mens jeg ropte og gråt. Det endte med at både jeg og to av ungene gråt. Jeg skremte jo vannet av dem. Han som drømte seg vekk i badekaret var da 6 år. Han hadde ligget og hørt på boblelydene mens vannet kom fra krana. Jeg trodde virkelig at han var død. Han lå med øynene igjen og svarte ikke når jeg snakket til han. Ja, jeg har opplevd det samme, men nå er jeg litt usikker på hvem av barna det var. De elsker å bade alle tre. Tror fakitsk det var hun minste, og at det ikke er så lenge siden det skjedde. Uff, pc'en min er urtreg i kveld, kjipt :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.