Gjest Akutt desperat Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei. Jeg er en voksen dame som har slitt med angst og depresjoner i flere år. Jeg er gift, men har det ikke så bra selv om jeg elsker han høyt. Han har hatt noen utenomekteskapelige forbindelser med jevne mellomrom, som selvfølgelig ikke er noe kjekt. Det som plager meg mest er at han ikke ser ut til å bry seg om mine problemer, og når jeg da knekker sammen og bryter ut med det som plager meg, kommer han med selvmordstrusler. Og det kan dere vel skjønne ikke hjelper meg noe særlig. Jeg har gang på gang prøvd å si fra når jeg kjenner nedturen kommer, sånn at han kan kanskje prøve å roe ting litt ned, men det hjelper heller ikke. Akkurat nå ser det ut til at de tingene som holder meg igang i hverdagen må vi kvitte oss med, og jeg er da redd for hva som kommer til å skje med meg. Jeg vil ikke kunne klare meg noe bra på egne bein, og jeg kan ikke fortsette på denne måten. Er det noe sted jeg kan henvende meg online? Min angst og depresjon hindrer meg i å oppsøke lege nå. Vennligst hjelp meg så snart som mulig? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Du må henvende deg til fastlegen for hjelp som alle andre. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Du trenger nok litt mer hjelp enn hva du kan få anonymt på nett, du kan jo evt kontakte din primærlege over nett dersom det er enklere for deg. Jeg vet ikke om dere ønsker å avslutte forholdet eller satse på nytt, i så fall kan jo parterapi være nyttig. Men at du må ut av huset og få deg hjelp er det desverre liten tvil om. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Du trenger nok litt mer hjelp enn hva du kan få anonymt på nett, du kan jo evt kontakte din primærlege over nett dersom det er enklere for deg. Jeg vet ikke om dere ønsker å avslutte forholdet eller satse på nytt, i så fall kan jo parterapi være nyttig. Men at du må ut av huset og få deg hjelp er det desverre liten tvil om. Du kan jo kontakte din primærlege over -telefon-mener jeg selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.