Gå til innhold

Hva er di mest typiske symptomer på bi-polar lidelse 2 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Depresjoner kommer og går uten medisiner.

Men den evige grublingen og og uroen er det verste. Uten medisiner er den konstant.

'' Men den evige grublingen og og uroen er det verste. Uten medisiner er den konstant. ''

Hva slags medisin bruker du, og fjerner den grublingen og uroen?

Annonse

Gjest keilogaeiale

Men er det noe som er inbefattet i bipolar lidelse eller er det noe annet?

Jeg er bipolar 2 og grubler og er urolig med medisiner. Så vet ikke jeg heller.

Det skal sies at hvis jeg får nok medisiner så blir det litt stillere i hodet mitt.

Har hørt mange bipolare si det samme ja, spesielt denne uroen som gnager hull i brystet/magen.

Værsegod, bare sleng på med diagnoser. Men når bipolar medisiner hjelper, så er det vel ikke så mye å bekymre seg over.

Jeg mente slett ikke å slenge på med diagnoser, jeg bare lurte for min egen del. Du er sikkert bipolar og bare det. Jeg har ikke fått noen bipolardiagnose (men tilbakevendende depresjon) Imidlertid har jeg/vi lurt på å teste stemningsstabiliserende som jo brukes av bipolare. Så snakket du om den uroen som er mye av det jeg også kjenner på, og du sa den ble bedre av medisiner. Men så var ikke medisinene du tok noen som var typisk for bipolare, men derimot et AP. Da jeg ikke vet alle symptomene på bipolar spurte jeg derfor om det var et symptom på det eller noe annet.

Selv går jeg på Remeron, og synes det fungerer kjempeflott mot tankene. Men jeg går veldig opp i vekt av det. Derfor kunne jeg ønske å bytte dem ut med noe annet. Men AP har vel også ofte vektøkning som bivirkning, så jeg vet ikke om det da har noen hensikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...