Gjest imovanesmakervondt Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Blir bivirkningsprofilen til et medikament bestemt ut fra double blind placebo studier fra produsent eller omfatter det som står i felleskatalogen også rapoterte birvirkninger fra brukere? Når jeg forteller min lege om bivirkninger, blir da bivirkningene registrert og raportert? Feks en bivirkning som jeg synes virker mye mer vanlig enn det felleskatalogen skal ha det til er med medisinen Imovane/zopiclone. Jeg kjenner personelig 8 t mennesker som har prøvd denne medisinen 6 av dem fikk forferdelig bismak/forandret smaksans og tørr munn. Er det bare en tilfeldighet at 75% fikk denne bivirkningen? Eller er det feil i felleskatalogen? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 En bivirkkning av Immovane er besk smak i munnen. Og åtte mennesker er ikke nok til å foreta en vitenskapelig undersøkelse... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.