waxo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Pluss en time senere i seng enn vanlig. Kan det gi adhd symtomer idet barnet egentlig skal overgi seg til søvnen? Gutten her ble plutselig helt tullete i senga. Sto i senga og sang tullete sanger mens han skratta og lo og virket til å skru seg opp til uante høyder. Sa i fra til han at hvis han ikke roet seg måtte jeg ta et bra kort av han, han roet seg ikke så jeg tok kortet. Da roet han seg så ikke han skulle miste flere. Det var liksom ikke mulig å nå inn til han på annen måte. Vel han roet seg, la seg og sov iløpet av 1 minutt maks!!!!!!!!!!! Vi har hatt en rotete dag, kan dette være et produkt av det? Han virker til å være ganske var på rutiner for tiden egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mine unger er også ganske tullete for tiden, og det er fordi det snart er jul :-) De gleder seg sånn at de blir helt forskrudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Mine unger er også ganske tullete for tiden, og det er fordi det snart er jul :-) De gleder seg sånn at de blir helt forskrudd. Hehe, kan nok ligge en del der ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Helt normalt. Overtrøtthet og spenning vil ofte gi slike reaksjoner. Det beste er å sitte litt hos dem, og roe skikkelig ned med lesing, syning el.l. Som du opplevde, så vil de gjerne sovne veldig fort etter at de har klart å finne roen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Helt normalt. Overtrøtthet og spenning vil ofte gi slike reaksjoner. Det beste er å sitte litt hos dem, og roe skikkelig ned med lesing, syning el.l. Som du opplevde, så vil de gjerne sovne veldig fort etter at de har klart å finne roen. He he, tilstandene har roet seg her etter den 24.desember :-) Roen har senket seg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.