Gå til innhold

Raske svingninger i blodsukker

waxo

Anbefalte innlegg

Pluss en time senere i seng enn vanlig. Kan det gi adhd symtomer idet barnet egentlig skal overgi seg til søvnen?

Gutten her ble plutselig helt tullete i senga. Sto i senga og sang tullete sanger mens han skratta og lo og virket til å skru seg opp til uante høyder. Sa i fra til han at hvis han ikke roet seg måtte jeg ta et bra kort av han, han roet seg ikke så jeg tok kortet. Da roet han seg så ikke han skulle miste flere. Det var liksom ikke mulig å nå inn til han på annen måte.

Vel han roet seg, la seg og sov iløpet av 1 minutt maks!!!!!!!!!!!

Vi har hatt en rotete dag, kan dette være et produkt av det?

Han virker til å være ganske var på rutiner for tiden egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine unger er også ganske tullete for tiden, og det er fordi det snart er jul :-) De gleder seg sånn at de blir helt forskrudd.

Hehe, kan nok ligge en del der ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Overtrøtthet og spenning vil ofte gi slike reaksjoner. Det beste er å sitte litt hos dem, og roe skikkelig ned med lesing, syning el.l.

Som du opplevde, så vil de gjerne sovne veldig fort etter at de har klart å finne roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Overtrøtthet og spenning vil ofte gi slike reaksjoner. Det beste er å sitte litt hos dem, og roe skikkelig ned med lesing, syning el.l.

Som du opplevde, så vil de gjerne sovne veldig fort etter at de har klart å finne roen.

He he, tilstandene har roet seg her etter den 24.desember :-) Roen har senket seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...