Gå til innhold

Hva når jeg blir "gammel?"

Anbefalte innlegg

Gjest svart-svart
Skrevet

Når jeg er så syk som jeg er nå når jeg er 40 år(bipolar), hvordan blir jeg da når jeg blir 70-80? Det orker ihvertfall ikke jeg, tenk 40 år til i dette helvete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan faktisk ha et rikt og godt liv selv om du strever med sykdommen bipolar, ..du er ikke din sykdom. Du kan leve like intenst, like inderlig, og gå like mye på trynet som resten av oss, .. du må kanskje jobbe hardere, lete grundigere etter de små tingene som gjør livet verdt å leve.. men de er der. Medisin vil hjelpe deg, det at du tar vare på deg selv og lytter til signaler kroppen gir deg vil også hjelpe deg. At livet kan være et rent helvete for deg i blant tviler jeg ikke et sekund på, livet kan være vanskelig nok for en som er frisk, - men ta vare på de gode stundene, varm deg på de tingene som for deg gir livet mening og tvihold på at du ikke er din sykdom.

Gjest bruk solkrem i hvert fall
Skrevet

Du kan faktisk ha et rikt og godt liv selv om du strever med sykdommen bipolar, ..du er ikke din sykdom. Du kan leve like intenst, like inderlig, og gå like mye på trynet som resten av oss, .. du må kanskje jobbe hardere, lete grundigere etter de små tingene som gjør livet verdt å leve.. men de er der. Medisin vil hjelpe deg, det at du tar vare på deg selv og lytter til signaler kroppen gir deg vil også hjelpe deg. At livet kan være et rent helvete for deg i blant tviler jeg ikke et sekund på, livet kan være vanskelig nok for en som er frisk, - men ta vare på de gode stundene, varm deg på de tingene som for deg gir livet mening og tvihold på at du ikke er din sykdom.

Bra skrevet! Skriver under på denne! :-)

Fikk assosiasjoner til denne teksten:

Kunne vært et bra vers du skrev der.

http://www.lyricscrawler.com/song/3953.html

Gjest bruk solkrem
Skrevet

Du kjenner meg?

Kjenner deg ikke, ikke tenkt over innlegg på dol og vet ikke hvem du er IRL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...