Gå til innhold

Flere som føler at de får støt?

Anbefalte innlegg

Gjest håper på råd

Jeg sitter i sofaen og orker knapt røre på hodet, for hver gang jeg beveger meg er det som jeg får elektrisk støt gjennom hodet og brystet.

Har vært slik i mange uker, men i dag er det virkelig ille. Er det flere som har opplevd dette? Jeg lider av søvnmangel, har sluttet på medisiner og har startet i en jobb som er svært krevdes fysisk...

Hva skjer? Hvor lenge må jeg holde ut dette`?

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Jeg bruker cipramil og får disse støtene på kvelden. Tar medisinen om morgenen. Akkurat som om jeg liksom har gått "tom" når kvelden kommer. Spesielt når jeg beveger øynene fra side til side får jeg støt i hodet og hals.

Fikk dette da jeg sluttet på Cipralex. Gav seg etter et par uker.

Takke for svar. Jeg har trappet ned cipralex i tråd med det legen anbefalte. Er to uker siden jeg har tatt det nå... men takker for rådet. Får prøve med en halv annenhver dag kanskje??? Høres ikke det foruftig ut? Nå har no legene juleferie også... så umulig å få tak i.

Gjest Cipralexx

Takke for svar. Jeg har trappet ned cipralex i tråd med det legen anbefalte. Er to uker siden jeg har tatt det nå... men takker for rådet. Får prøve med en halv annenhver dag kanskje??? Høres ikke det foruftig ut? Nå har no legene juleferie også... så umulig å få tak i.

Det å ta en halv annenhver dag i en to-tre uker kan nok være lurt. Så kan du eventuelt ta en halv hver tredje dag, og til slutt kanskje hver fjerde dag før du slutter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...