Gå til innhold

zyprexa

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste noe om zyprexa og svimmelhet, men fikk ikke helt med meg det innlegget. men kan 2,5 mg zyprexa gjøre meg abnormt svimmel? kan nesten ikke gå, og får bølger av svimmelhet gjennom hodet. men det er "bare i hodet" ikke i armer og bein, og jeg kan gå langst en rett strek.

Har gjennom 14 år hatt masse hode trøbbel, kunne skrive en bok. men har ikka hatt sånne svimmelhetsanfall før. Mer stigning og et veldig trykk i hodet. Har tatt ct for noen år siden og mr for fire år siden på grunn av hodeplager, men altså ikke slike anfall og sånn extremt svimmelhet som nå. Mr viste ikke noe galt med hodet, men forkalkninger i nakken, sannsynlig etter gammel prolaps. Er veldig anspent i ryggen og nakken.

Men jeg engster meg velgig jeg da selvsagt. snakket med legen min idag på tlf, og hun mente det var mer ubehagelig enn farlig. Siden jeg får svimmelhets anfall "kun" i hodet og kan gå langs rette streker. og var nylig til legesjekk hvor refelkser og blodprøver var bra. er det anspent het som kan gjøre meg så invalidiserende svimmel, eller er det en slags kroppslig angst? depresjon? Har vært like svimmel under seponeringer av cipralex og aurorix før, men hadde ikke disse svimmelhets bølgene gjennom hodet. Men da var det jo en grunn. Nå seponerer jeg imidlertid ikke noe. Men bruker zyprexa 2,5mg og 600mg aurorix. Kan jeg ta det med ro at det er noe farlig tror du nhd? eller kan det være medikamenter jeg plutselig ikke tåler som zyprexa f eks. Vanligvis pleier den å hjelpe meg om kvelden, men nå er jeg like svimmel. Dette har holdt på siden før helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde som kjent noe fæle hode anfall på cipralex, men det var annerledes enn nå. Det er to og et halvt år siden den seponeringen. og jeg fikk en min første depresjon i forbindelse med det. Det var abstinens reaskjom som gav seg etter fem uker. Men for to år siden nå i januar fikk jeg en ny depresjon som samtidig og gav veldig svimmelhet, men ikke slike bølger gjennom hodet. Er ikke spesielt depreimert nå, iallefall ikke i dypet, men har hatt veldig mye angst denne høsten. Så jeg er ikke ukjent med svimmelhet, men det er disse bølgene som jeg har hatt en gang om dagen kraftig siden fredag- Men de varer bare et par tre sekunder tror jeg--men så ekkelt. og så er jeg veldig lys sky. Greier ikke ha øynene helt oppe når jeg går oppreist. Synet er sjekket nylig hos optiker så det er ikke noe galt med det.

Skrevet

Fikk du denne svimmelheten før eller etter at du leste om det?

Skrevet

Fikk du denne svimmelheten før eller etter at du leste om det?

Jeg leste ikke det innlegget, bare overskrifta. Men kom til å tenke på det nå når jeg er så ivalidiserende svimmel. er vant med å være svimmel. men ikke slik som nå

Gjest ikke jeg
Skrevet

Jeg leste ikke det innlegget, bare overskrifta. Men kom til å tenke på det nå når jeg er så ivalidiserende svimmel. er vant med å være svimmel. men ikke slik som nå

Jeg kan ikke tenke meg at det er denne lille dosen med zyprexa som plutselig gjør deg svimmel nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...