Gå til innhold

NHD: Hva tror du om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nicket mitt?
Skrevet

Jeg er syk. Har "klare" øyeblikk hvor jeg skjønner dette. Jeg er bipolar 2 og ptsd. Har skrevet under mange forskjellige nick tidligere, er paranoid og tror ting kan bli brukt imot meg.

Nå er jeg sikker på at alt jeg har skrevet her inne kan leses av naboen og at hele stedet jeg bor skjønner hvordan jeg egentlig er.

Jeg tørr ikke gå i butikken, tror alle er sinte på meg. inkl. behandler. Ser for meg at han er lei av meg og synes jeg maser.

Bruker lithionit, men sikkert for liten dose akkurat nå. Resten av medisinen har jeg kastet. Får det for meg at jeg blir sykere hvis jeg tar dem.

I tillegg "stoler" jeg ikke på meg selv. Tror jeg kommer til å drepe noen, ser tegn overalt, det kommer til å skje en katastrofe snart.

Hva er dette? Er redd jeg kommer til å gå rett i veggen snart. Er det mulig å få slettet alt jeg har skrevet her inne?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror at du burde bruke antipsykotisk medisin som f.eks Seroquel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...