Gå til innhold

NHD/fysisk eller psykisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Milde måne

Jeg har ikke hatt angst på veldig lang tid og følt meg ganske bra alt i alt,klart å gå på butikker og lage mat osv,dagligdagse ting.

Men i den siste tiden har jeg vært småkvalm hele tiden og innimellom føles det ut som jeg skal kaste opp,satt i sofaen i dag og ble plutselig rar i hele meg,hele kroppen prikket og det var som om det gikk bølger gjennom hele meg.

Det varte bare noen sekunder,men nå føler jeg meg rar i hode og akutt sliten,jeg som skal lage kake i dag og alt.

Er litt redd for å bare dette sammen nå,ble plutselig så svak i kroppen. Tror du dette er psykisk eller fysisk?

Har stresset endel før jul og jeg tåler stress dårlig.

Har tidligere hatt schizotyp men tror ikke jeg har det lenger,har også hatt angst,depresjon og ptsd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320796-nhdfysisk-eller-psykisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Milde måne

Det er umulig å svare på. Dette kan være begynnede influensa eller omgangssyke, det kan og være at du er sliten psykisk. Lytt til kroppen din og handl i kraft med hva den forteller deg, - hvil deg.

Takk.

Ikke godt å si hva det er nei,kan like godt være noe fysisk for det føles jo fysisk,men den kvalmen har vart noen uker og når jeg har vært på julehandel har jeg plutselig blitt rar og føler behov for å legge meg. Er så redd for å bli dårlig psykisk igjen,det passer dårlig. Får prøve å ta det med ro.

Annonse

Ja jeg skjønner ikke hvorfor folk spør deg om råd. Du har aldri gått i skoene til noen med angst. Har du? Din lærdom kommer fra bøker og pasienter du har snakket med.

Hva vet du egentlig om det? Du vet ingenting, null, nada. Kan du ikke holde slike kommentarer for deg selv?

hidi, the scorpion

Ja jeg skjønner ikke hvorfor folk spør deg om råd. Du har aldri gått i skoene til noen med angst. Har du? Din lærdom kommer fra bøker og pasienter du har snakket med.

Visdom, er evnen til å ta andres erfaringer og selv kunne lære fra dem, bare en tåpe kan lære fra egne erfaringer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...