Gjest her har du en vits Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 En mann går til en psykiater og spør, "Lege, jeg har et problem, jeg klarer ikke å stoppe å tenke på sex." Psykiateren sier: "Vel, la oss se hva vi kan finne ut av" og tar frem sketsjbildene hans. "Hva er dette et bilde av?", psykiateren spør. Pasienten svarer "Det er en mann og en kvinne i seng som har samleie." Psykiateren sier mumlende: "veldig interessant.." og viser da det andre bildet og spør: "Hva er dette et bilde av?" Pasienten svarer igjen: "Det er en mann og en kvinne i seng som har samleie." Psykiateren viser da det tredje bildet og spør: "Hva er dette et bilde av?" Pasienten svarer igjen: "Det er en mann og en kvinne i seng som har samleie." Psykiateren bekrefter: "Ja, det ser ut som om du har en sex avhengighet." "Jeg!?", roper pasienten høyt. "Det er jo du som har bildene!" 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hehe : ) Ja god jul til NHD og alle dere andre,masse koselige folk her inne så jeg håper dere får det koselig i morgen! 0 Siter
bibben Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Riktig god jul til NHD og alle dere andre på dol! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk for hilsenen. God jul til deg også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.